abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 11:29:09 #101
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_26565469
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Als je gewoon je werk doet zijn ze over je tevreden dan doet dat sociaal gelul er niks toe dan pas je ook wel in het team.
Goedemorgen of gewoonweg hallo zeggen is geen 'sociaal gelul'.. Je bent opgevoed of je bent het niet..

.
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_26565507
quote:
Als je gewoon je werk doet zijn ze over je tevreden dan doet dat sociaal gelul er niks toe dan pas je ook wel in het team.

En ik ben nieuw maar ik zoek niet iemand om tegen aan te lullen. Als hun dat doen dan kunnen ze naar me toe komen en als ze geluk hebben wimpel ik ze niet snel af.
Maar als jij altijd stil in een hoekje achter je pc zit zullen ze geen moeite nemen om iets tegen jou te zeggen.
En of je in een team past is juist voor een groot deel afhankelijk van je sociale gelul.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26565685
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar als jij altijd stil in een hoekje achter je pc zit zullen ze geen moeite nemen om iets tegen jou te zeggen.
En of je in een team past is juist voor een groot deel afhankelijk van je sociale gelul.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?

@gonorroe of greatgonzo ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
pi_26565748
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef this_is_Gigolo het volgende:

[..]

@gonorroe ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?

Maar twee fucking hele zinnen, nu heb je een schorre keel?
Fiets
pi_26565757
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?

Hahaha
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
  donderdag 28 april 2005 @ 11:49:10 #106
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_26565946
de portier/beveilig even goede morgen"wensen", ik ben er weer als vorm van "aanmelden"

maar om er voor om telopen om elke afdeling toe te spreken

mailtje is vast in de baas zn tijd geschreven
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_26565996
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Nee ze moesten lachen om mijn one-liners.
pi_26566037
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:

[..]

Nee ze moesten lachen om mijn one-liners.
talk to yourself, cause i won't reply

beter geen woord gezegd, dan dom geluld?
Fiets
pi_26566131
dat zeg ik al de heletijd en dan is het ook niet goed volgens jou domme mongool. Ga iemand anders lastig vallen met je "meningen" die zo tegenstrijdig zijn
  donderdag 28 april 2005 @ 11:55:51 #110
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_26566148
quote:

En ik ben nieuw maar ik zoek niet iemand om tegen aan te lullen. Als hun dat doen dan kunnen ze naar me toe komen en als ze geluk hebben wimpel ik ze niet snel af.
Bij de meeste werkzaamheden werk je samen met anderen, en/of deel je informatie, nieuwe bevindingen, etc. Allemaal ten bate van het uiteindelijke resultaat. En om dit allemaal soepeler te laten lopen zijn sociale contacten dus WEL belangrijk.

Een bedrijf met allemaal eenlingen komt nergens en daar zal men bij sollicitaties ook rekening mee houden.

Maar goed, je komt jezelf nog wel tegen als je voor de wat betere functies gaat...later als je wat ouder bent.
Krekker is de bom!
  donderdag 28 april 2005 @ 11:56:15 #111
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26566164
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.
precies... zoiets heet een koekje van eigen deeg...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26566189
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef this_is_Gigolo het volgende:
dat zeg ik al de heletijd en dan is het ook niet goed volgens jou domme mongool. Ga iemand anders lastig vallen met je "meningen" die zo tegenstrijdig zijn

twee zinnen per dag uitspreken wil nog niet zeggen dat je bezig bent met sociale vaardigheden.
Fiets
pi_26566261
Hoeveel zinnen is dan het minimum

Alles wat met werk te maken heeft communiceer ik wel gewoon. Maar dat is ook zinvol. Als het over het weer gaat haak ik af. Als het grappig is haak ik in

Snappen jullie het nu allemaal?
pi_26566312
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:

Alles wat met werk te maken heeft communiceer ik wel gewoon. Maar dat is ook zinvol. Als het over het weer gaat haak ik af. Als het grappig is haak ik in

jewel, je bent niet in voor een nutteloos maar gezellig gesprek over koetjes en kalfjes.
je gaat niet iemand goeie morgen zeggen, mits je de persoon tegen komt.
Fiets
pi_26566319
Hmm... Praat je wel in de (koffie) pauze enzo met collega's? Of doe je daar niet aan en ga je non-stop tot 5 uur door rammelen achter je pc'tje?
Fotoboek
pi_26566332
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hallo **naam**,

Het is me vaker opgevallen dat wanneer jij s'morgens binnen komt je meteen naar boven loopt en niet even een goede morgen zegt op de benedenverdieping. Het is wel net zo netjes om bij binnenkomst even doorloopt naar de technische dienst om iedereen een goedemorgen te zeggen. niet kwaad bedoeld hoor, maar het staat zo raar als je meteen doorloopt zonder iets te zeggen. denk er even in het gevolg aan als je weer binnenkomt.

Gr. **naam**
Waarschijnlijk heeft die persoon het gevoel dat je een beetje een buitenbeentje bent en niet bij de groep hoort. Dit is een uitnodiging om 's morgens waarschijnlijk wat meer bij het 'eerste kopje koffie drinken en bijbehorend geklets' betrokken te raken. Goed bedoeld maar totaal verkeerd gecommuniceerd. Zoiets doe je nooit via mai en al helemaal niet op deze toon.

Drinken ze 'smorgens geen koffie en gaat het alleen om de goede morgen dan is het gewoon een mierenueker.... bericht negeren dan..
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  donderdag 28 april 2005 @ 12:03:23 #117
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_26566371
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:

Tja, als jij nog niet snapt dat er door goede sociale contacten meer nuttige informatie boven water komt, dan wanneer iemand alleen wanneer hij dat nodig acht een werk gerelateerd onderwerp aansnijdt.

Door een gezellig praatje komen er namelijk vaak ook zaken boven water waar je anders niet eens op was gekomen, wanneer je alleen het benodigde zou communiceren.
Krekker is de bom!
pi_26566400
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef TA het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft die persoon het gevoel dat je een beetje een buitenbeentje bent en niet bij de groep hoort. Dit is een uitnodiging om 's morgens waarschijnlijk wat meer bij het 'eerste kopje koffie drinken en bijbehorend geklets' betrokken te raken. Goed bedoeld maar totaal verkeerd gecommuniceerd. Zoiets doe je nooit via mai en al helemaal niet op deze toon.

Drinken ze 'smorgens geen koffie en gaat het alleen om de goede morgen dan is het gewoon een mierenueker.... bericht negeren dan..
In 't begin wellicht wat eng om oppeens erbij te gaan staan meepraten, maarach, over een maandje denkt niemand meer erover. Heb op me werk ook een paar van die lui rondlopen.. Als je hard zegt "Hey!" ofzo, krijg je heel zacht met veel pijn en moeite een 'hoi' terug en lopen ze snel door, ezels.
Fotoboek
pi_26566402
Dus moraal van het verhaal: negeren die hap!
pi_26566539
Haha, de mensen die hier vooral de topicstarter onderuithalen zijn waarschijnlijk grote 'asskissers' om ten faveure te blijven bij hun baas. Bwhahahaa
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_26566550
Nee, gewoon hallo zeggen.. Vind het dom als iemand zijn mond helemaal dichthoud. Ik ben absoluut geen persoon die flink klets (ja, soms.. met sommige mensen) en heb ook best moeite contact te leggen, maar een hallo kan toch zeker wel.
Fotoboek
pi_26566623
Ik moet zeggen dat ik ook wel in kleinere bedrijven heb gewerkt, maar ik ben nog nooit omgelopen om goedemorgen te zeggen en het zou ook nooit in me opkomen...
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
pi_26566626
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, de mensen die hier vooral de topicstarter onderuithalen zijn waarschijnlijk grote 'asskissers' om ten faveure te blijven bij hun baas. Bwhahahaa
En mensen die het met TS eens zijn horen eigenlijk op GoT thuis.
Fiets
  donderdag 28 april 2005 @ 12:13:00 #124
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26566648
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef this_is_Gigolo het volgende:

[..]

@gonorroe of greatgonzo ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
dat jij zo'n bord voor je kop hebt dat je niet begrijpt dat bij een eindcijfer voor je stage niet alleen je functioneren, maar ook je sociale gedrag wordt beoordeeld, daar kan ik ook nix aan doen. Dat heeft totaal nix te maken met onder een bureau kruipen, maar goed ik kan het je ook niet meer kwalijk nemen.

Jij leeft gewoon in je eigen wereldje, waar alles zo moet gaan zoals jij het wil hebben. Is je goed recht, als je een eigen bedrijf hebt, kun je doen en laten zoals je het wil. Maar als jij ergens in dienst treed, dien je je gewoon zo te gedragen zoals men daar van je verlangd. Het zijn immers geen onmogelijke eisen die ze van je vragen.
Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 28 april 2005 @ 12:16:52 #125
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26566753
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:
jij hebt ook niet door hoe volwassenen met elkaar omgaan
Dat heeft nix met ass-kissen te maken, maar gewoon met vriendelijk en sociaal gedrag. Je hoeft geen ellenlange gesprekken aan te gaan, maar als zelfs goedendag zeggen teveel is gevraagd ben je gewoon een hypocriete lul
pi_26566835
Gewoon elke ochtend keihard goeiemorgen in iedereens oor tetteren. Dan heb je voor het eind van de week een mailtje te pakken of je weer gewoon naar boven wilt lopen
pi_26566967
Net of ik dat niet weet, als ik op mijn werk kom zeg ik ook gewoon goedemiddag of goedemorgen. Of als ik een keer slecht geslapen heb dan niet. Ik ga niet met een wazige vrolijke bek de winkel binnenlopen terwijl ik misschien niet goed geslapen heb. Na het eerste bakje koffie wordt ik dan meestal ook wel wat wakkerder en begin ik eens te praten. Ben het wel over eens dat als je nergens op het werk je bek opentrekt dat er dan zoiezo geen vordering in je werk zit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:26:30 #128
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_26567017
Ik loop ook meteen door naar boven hoor en daar schreeuw ik dan wel ff goedemorgen over de afdeling en de rest groet ik dan wel als ik ze tegenkom of als ik ze aan de telefonn krijg.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_26567228
omlopen zou ik zelf ook niet doen, ik krijg van de TS alleen wel erg het vermoeden dat hij mensen sowieso niet aanspreekt.. niet een erg sociaal persoon, kan nog wel eens in de weg gaan zitten bij je carrière
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_26567516
Jemig ik kan de TS echt geen ongelijk geven hoor. Hoeveel mensen zijn er wel niet die er een grote hekel aan hebben om elke keer weer die goeiemorgen shit om half 8 's ochtends uit hun strot te werken maar het toch doen en dan hier komen posten hoe 'sociaalvaardig' ze wel niet zijn.

Gewoon doorgaan met wat je doet TS, al lang blij dat niet iedereen zich conformeert aan die lamme 'normen en waarden'.

Er zit ook nog een groot verschil tussen sociaalvaardig zijn en 'goeiemorgen' zeggen. Maar ja dat begrijpt niet iedereen hier helaas.
Ik doe hier niet aan mee.
pi_26567541
ten 1ste hoef ik nu nog niet bezig te zijn met me carriere

ten 2de mensen die het normaal vinden dat je goedemorgen zegt snap ik echt niet. Meestal word het ook gezegd maar menen ze er niks van. Net als prettige kerstdagen. Veel mensen zeggen het uit beleefdheid maar staan er niet bij stil wat je iemand anders toewenst

Ik kan er ook niet tegen als iemand die ik helemaal niet ken hoi tegen me zegt. maargoed dat heeft weer niks met dit verhaal te maken.
pi_26567659
Volgens mij ben je gewoon een mensenschuwe lamlul
Touch my tralalaaa
  donderdag 28 april 2005 @ 12:52:25 #133
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26567677
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
dat moet je dan zelf weten. Dat jij van je stage geen referentie voor je latere loopbaan wil maken, is geheel aan jou.
pi_26567802
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:

ten 2de mensen die het normaal vinden dat je goedemorgen zegt snap ik echt niet. Meestal word het ook gezegd maar menen ze er niks van. Net als prettige kerstdagen. Veel mensen zeggen het uit beleefdheid maar staan er niet bij stil wat je iemand anders toewenst

Ik kan er ook niet tegen als iemand die ik helemaal niet ken hoi tegen me zegt. maargoed dat heeft weer niks met dit verhaal te maken.
1. daarvoor loop je nu stage neem ik aan?
2. het is een vorm van beleefdheid
pi_26567951
1. Om mijn diploma te halen, verplicht enzo
2. Omdat de helft van de mensen er geen reet van meent. En dat zit me dwars. En ik wil daar niet bij horen. De kapper haat ik ook. Altijd van die gemaakte onderwerpen. Half luisteren. Gemaakte interresse en ik heb gewoon geen zin om het over mezelf te hebben. Maarja dat snappen mensen niet dan ben je meteen contact gestoort of autistisch
pi_26567974
1. je gaat erg ver komen merk ik al
2. klopt, ben je ook
pi_26567994
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef this_is_Gigolo het volgende:
2. Omdat de helft van de mensen er geen reet van meent. En dat zit me dwars. En ik wil daar niet bij horen. De kapper haat ik ook. Altijd van die gemaakte onderwerpen. Half luisteren. Gemaakte interresse en ik heb gewoon geen zin om het over mezelf te hebben. Maarja dat snappen mensen niet dan ben je meteen contact gestoort of autistisch
diploma halen verplicht? sinds waarneer?
Je kan ook lekker nachtportier worden, hoef je niet veel te praten. en nooit goeiemorgen te zeggen, allen goeieavond.
Fiets
  donderdag 28 april 2005 @ 13:05:48 #138
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26568007
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef this_is_Gigolo het volgende:
1) en dan ga je een uitkering aanvragen en je opsluiten in je huis, in je eigen wereldje? Als het alleen je diploma haalt omdat het moet, neem ik tenmisnte aan dat je nooit wil gaan werken?
pi_26568057
Oke ik formuleerde me een beetje verkeerd. Ik wil hierna een vervolg opleiding wat een hele andere richting op is en ik wil een niveautje hoger gaan doen. Dus ik maak deze af en ga heel iets anders doen op een hoger niveau.

Iedereen gaat hier ook altijd van het ergste uit. Net ofdat ik zo naief ben
pi_26568087
ook op een hoger niveau zal je je ociale vaardigheden hard nodig hebben, zeker als je bijvoorbeeld richting management gaat of iets met veel klantcontact
  donderdag 28 april 2005 @ 13:09:31 #141
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_26568094
Je doet nu? Stil computeren in een hoekje?

Je wilt doen? Stil computeren in 2 hoekjes, niveautje hoger.

.
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  donderdag 28 april 2005 @ 13:12:34 #142
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26568165
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:08 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Oke ik formuleerde me een beetje verkeerd. Ik wil hierna een vervolg opleiding wat een hele andere richting op is en ik wil een niveautje hoger gaan doen. Dus ik maak deze af en ga heel iets anders doen op een hoger niveau.

Iedereen gaat hier ook altijd van het ergste uit. Net ofdat ik zo naief ben
om het beeld compleet te krijgen: wat wil je straks gaan doen?
  donderdag 28 april 2005 @ 13:12:34 #143
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26568166
dubbel
pi_26568214
!

edit: ik denk serieus dat je het nog erg zwaar gaat krijgen als je zo je carriere wilt starten..
pi_26568324
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:09 schreef Ondergrond het volgende:
Je doet nu? Stil computeren in een hoekje?

Je wilt doen? Stil computeren in 2 hoekjes, niveautje hoger.

.
Dat is de meest grappige opmerking die ik ooit heb gelezen triest

Ik ga hierna communication en mutimedia design doen

ik ga de grapjes inlijsten die hierop volgen
pi_26568333
Wat een crap, ik ga ook echt niet iedereen langs om goedemorgen te wensen. De mensen die ik tegenkom zeg ik het wel tegen ja, maar om nu iedereen langs te gaan, wat een onzin
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_26568347
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:18 schreef bierglas het volgende:
Wat een crap, ik ga ook echt niet iedereen langs om goedemorgen te wensen. De mensen die ik tegenkom zeg ik het wel tegen ja, maar om nu iedereen langs te gaan, wat een onzin
je kan inmiddels al goedenmiddag gaan zeggen nu
  donderdag 28 april 2005 @ 13:21:33 #148
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26568438
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef this_is_Gigolo het volgende:

[..]

Dat is de meest grappige opmerking die ik ooit heb gelezen triest

Ik ga hierna communication en mutimedia design doen

ik ga de grapjes inlijsten die hierop volgen
als je multimediadesign gaat doen, zal je jezelf toch moeten verkopen, en de klant moeten overtuigen dat jij het beste voor hem bijvoorbeeld de webpagina kan maken. Wat zei je ook alweer, communicatieve vaardigheden had je niet nodig, dat was toch maar bijzaak?
pi_26568482
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

als je multimediadesign gaat doen, zal je jezelf toch moeten verkopen, en de klant moeten overtuigen dat jij het beste voor hem bijvoorbeeld de webpagina kan maken. Wat zei je ook alweer, communicatieve vaardigheden had je niet nodig, dat was toch maar bijzaak?
nee, communicatieve vaardigheden had ie al, die gebruikte hij alleen als het nodig is.
Fiets
pi_26568565
grapjes erover maken zou triest zijn, ik denk dat je zelf je stomme gedachtengang toch nooit zult zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')