Goedemorgen of gewoonweg hallo zeggen is geen 'sociaal gelul'.. Je bent opgevoed of je bent het niet..quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Als je gewoon je werk doet zijn ze over je tevreden dan doet dat sociaal gelul er niks toe dan pas je ook wel in het team.
Maar als jij altijd stil in een hoekje achter je pc zit zullen ze geen moeite nemen om iets tegen jou te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Als je gewoon je werk doet zijn ze over je tevreden dan doet dat sociaal gelul er niks toe dan pas je ook wel in het team.
En ik ben nieuw maar ik zoek niet iemand om tegen aan te lullen. Als hun dat doen dan kunnen ze naar me toe komen en als ze geluk hebben wimpel ik ze niet snel af.
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar als jij altijd stil in een hoekje achter je pc zit zullen ze geen moeite nemen om iets tegen jou te zeggen.
En of je in een team past is juist voor een groot deel afhankelijk van je sociale gelul.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?
@gonorroe ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
Hahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?
Maar twee fucking hele zinnen, nu heb je een schorre keel?
Nee ze moesten lachen om mijn one-liners.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?
Maar twee fucking hele zinnen, nu heb je een schorre keel?
talk to yourself, cause i won't replyquote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Nee ze moesten lachen om mijn one-liners.
Bij de meeste werkzaamheden werk je samen met anderen, en/of deel je informatie, nieuwe bevindingen, etc. Allemaal ten bate van het uiteindelijke resultaat. En om dit allemaal soepeler te laten lopen zijn sociale contacten dus WEL belangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
En ik ben nieuw maar ik zoek niet iemand om tegen aan te lullen. Als hun dat doen dan kunnen ze naar me toe komen en als ze geluk hebben wimpel ik ze niet snel af.
precies... zoiets heet een koekje van eigen deeg...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef this_is_Gigolo het volgende:
dat zeg ik al de heletijd en dan is het ook niet goed volgens jou domme mongool. Ga iemand anders lastig vallen met je "meningen" die zo tegenstrijdig zijn
jewel, je bent niet in voor een nutteloos maar gezellig gesprek over koetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hoeveel zinnen is dan het minimum
Alles wat met werk te maken heeft communiceer ik wel gewoon. Maar dat is ook zinvol. Als het over het weer gaat haak ik af. Als het grappig is haak ik in
Snappen jullie het nu allemaal?
Waarschijnlijk heeft die persoon het gevoel dat je een beetje een buitenbeentje bent en niet bij de groep hoort. Dit is een uitnodiging om 's morgens waarschijnlijk wat meer bij het 'eerste kopje koffie drinken en bijbehorend geklets' betrokken te raken. Goed bedoeld maar totaal verkeerd gecommuniceerd. Zoiets doe je nooit via mai en al helemaal niet op deze toon.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hallo **naam**,
Het is me vaker opgevallen dat wanneer jij s'morgens binnen komt je meteen naar boven loopt en niet even een goede morgen zegt op de benedenverdieping. Het is wel net zo netjes om bij binnenkomst even doorloopt naar de technische dienst om iedereen een goedemorgen te zeggen. niet kwaad bedoeld hoor, maar het staat zo raar als je meteen doorloopt zonder iets te zeggen. denk er even in het gevolg aan als je weer binnenkomt.
Gr. **naam**
Tja, als jij nog niet snapt dat er door goede sociale contacten meer nuttige informatie boven water komt, dan wanneer iemand alleen wanneer hij dat nodig acht een werk gerelateerd onderwerp aansnijdt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hoeveel zinnen is dan het minimum
Alles wat met werk te maken heeft communiceer ik wel gewoon. Maar dat is ook zinvol. Als het over het weer gaat haak ik af. Als het grappig is haak ik in
Snappen jullie het nu allemaal?
In 't begin wellicht wat eng om oppeens erbij te gaan staan meepraten, maarach, over een maandje denkt niemand meer erover. Heb op me werk ook een paar van die lui rondlopen.. Als je hard zegt "Hey!" ofzo, krijg je heel zacht met veel pijn en moeite een 'hoi' terug en lopen ze snel door, ezels.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef TA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die persoon het gevoel dat je een beetje een buitenbeentje bent en niet bij de groep hoort. Dit is een uitnodiging om 's morgens waarschijnlijk wat meer bij het 'eerste kopje koffie drinken en bijbehorend geklets' betrokken te raken. Goed bedoeld maar totaal verkeerd gecommuniceerd. Zoiets doe je nooit via mai en al helemaal niet op deze toon.
Drinken ze 'smorgens geen koffie en gaat het alleen om de goede morgen dan is het gewoon een mierenueker.... bericht negeren dan..
En mensen die het met TS eens zijn horen eigenlijk op GoT thuis.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, de mensen die hier vooral de topicstarter onderuithalen zijn waarschijnlijk grote 'asskissers' om ten faveure te blijven bij hun baas. Bwhahahaa
dat jij zo'n bord voor je kop hebt dat je niet begrijpt dat bij een eindcijfer voor je stage niet alleen je functioneren, maar ook je sociale gedrag wordt beoordeeld, daar kan ik ook nix aan doen. Dat heeft totaal nix te maken met onder een bureau kruipen, maar goed ik kan het je ook niet meer kwalijk nemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?
@gonorroe of greatgonzo ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
jij hebt ook niet door hoe volwassenen met elkaar omgaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, de mensen die hier vooral de topicstarter onderuithalen zijn waarschijnlijk grote 'asskissers' om ten faveure te blijven bij hun baas. Bwhahahaa
dat moet je dan zelf weten. Dat jij van je stage geen referentie voor je latere loopbaan wil maken, is geheel aan jou.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
ten 1ste hoef ik nu nog niet bezig te zijn met me carriere
1. daarvoor loop je nu stage neem ik aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
ten 1ste hoef ik nu nog niet bezig te zijn met me carriere
ten 2de mensen die het normaal vinden dat je goedemorgen zegt snap ik echt niet. Meestal word het ook gezegd maar menen ze er niks van. Net als prettige kerstdagen. Veel mensen zeggen het uit beleefdheid maar staan er niet bij stil wat je iemand anders toewenst
Ik kan er ook niet tegen als iemand die ik helemaal niet ken hoi tegen me zegt. maargoed dat heeft weer niks met dit verhaal te maken.
diploma halen verplicht? sinds waarneer?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef this_is_Gigolo het volgende:
1. Om mijn diploma te halen, verplicht enzo
2. Omdat de helft van de mensen er geen reet van meent. En dat zit me dwars. En ik wil daar niet bij horen. De kapper haat ik ook. Altijd van die gemaakte onderwerpen. Half luisteren. Gemaakte interresse en ik heb gewoon geen zin om het over mezelf te hebben. Maarja dat snappen mensen niet dan ben je meteen contact gestoort of autistisch
1) en dan ga je een uitkering aanvragen en je opsluiten in je huis, in je eigen wereldje? Als het alleen je diploma haalt omdat het moet, neem ik tenmisnte aan dat je nooit wil gaan werken?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef this_is_Gigolo het volgende:
1. Om mijn diploma te halen, verplicht enzo
2. Omdat de helft van de mensen er geen reet van meent. En dat zit me dwars. En ik wil daar niet bij horen. De kapper haat ik ook. Altijd van die gemaakte onderwerpen. Half luisteren. Gemaakte interresse en ik heb gewoon geen zin om het over mezelf te hebben. Maarja dat snappen mensen niet dan ben je meteen contact gestoort of autistisch
om het beeld compleet te krijgen: wat wil je straks gaan doen?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:08 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Oke ik formuleerde me een beetje verkeerd. Ik wil hierna een vervolg opleiding wat een hele andere richting op is en ik wil een niveautje hoger gaan doen. Dus ik maak deze af en ga heel iets anders doen op een hoger niveau.
Iedereen gaat hier ook altijd van het ergste uit. Net ofdat ik zo naief ben
Dat is de meest grappige opmerking die ik ooit heb gelezenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:09 schreef Ondergrond het volgende:
Je doet nu? Stil computeren in een hoekje?
Je wilt doen? Stil computeren in 2 hoekjes, niveautje hoger..
je kan inmiddels al goedenmiddag gaan zeggen nuquote:Op donderdag 28 april 2005 13:18 schreef bierglas het volgende:
Wat een crap, ik ga ook echt niet iedereen langs om goedemorgen te wensen. De mensen die ik tegenkom zeg ik het wel tegen ja, maar om nu iedereen langs te gaan, wat een onzin
als je multimediadesign gaat doen, zal je jezelf toch moeten verkopen, en de klant moeten overtuigen dat jij het beste voor hem bijvoorbeeld de webpagina kan maken. Wat zei je ook alweer, communicatieve vaardigheden had je niet nodig, dat was toch maar bijzaak?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Dat is de meest grappige opmerking die ik ooit heb gelezentriest
Ik ga hierna communication en mutimedia design doen![]()
ik ga de grapjes inlijsten die hierop volgen
nee, communicatieve vaardigheden had ie al, die gebruikte hij alleen als het nodig is.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als je multimediadesign gaat doen, zal je jezelf toch moeten verkopen, en de klant moeten overtuigen dat jij het beste voor hem bijvoorbeeld de webpagina kan maken. Wat zei je ook alweer, communicatieve vaardigheden had je niet nodig, dat was toch maar bijzaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |