Denk dus idd dat hij er echt uit moet. En volgens mij groeit het gaatje vrij snel dicht. Licht aan de duur van de operatie of hij dus dichtgegroeit is na afloopquote:Operatie: piercings, sieraden, metaal
Op de operatiekamer wordt gebruik gemaakt van een apparaat dat bloedvaatjes dichtbrandt. Metalen voorwerpen op of in het lichaam kunnen daarbij brandwonden veroorzaken. Ook bij piercings en sieraden bestaat dit gevaar. Bij een tongpiercing bestaat bovendien het risico dat deze losraakt en de ademhaling belemmert. Daarom moeten alle piercings, sieraden en andere metalen voorwerpen vóór de operatie verwijderd worden.
dat is om hem te verstoppen? lijkt me niet slim?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:47 schreef raphidae het volgende:
Eventueel: http://www.mariebelle.nl/nl/dept_278.html
Dat ding is van plastic, dus geen probleem met rontgenfoto's en MRI's. Bij een MRI wordt een zeer sterk magnetisch veld gebruikt en ook al is Titianium niet sterk magnetisch, hij zou wel eens een centimeter of 2 je verhemelte in getrokken kunnen worden....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef suffie het volgende:
[..]
dat is om hem te verstoppen? lijkt me niet slim?
Dat doen ze zelfs uit voorzorg al. Ik ben in maart geopereerd en werd wakker op vercoever met een vreselijke pijn aan mijn keel. Ja hoor, daar heeft een pijpje in gezeten. Niet fijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:47 schreef raphidae het volgende:
Het is niet gevaarlijk ofzo, maar stel dat er wat gebeurd waardoor ze een tube in je keel moeten stoppen ...
Je moet je piercing er niet uithalen alleen ivm die straling...er zijn nog meer redenen waarom hij er gewoon uit moet, dus dit heeft dan ook geen zinquote:Op donderdag 28 april 2005 08:32 schreef raphidae het volgende:
[..]
Dat ding is van plastic, dus geen probleem met rontgenfoto's en MRI's. Bij een MRI wordt een zeer sterk magnetisch veld gebruikt en ook al is Titianium niet sterk magnetisch, hij zou wel eens een centimeter of 2 je verhemelte in getrokken kunnen worden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |