quote:Things we have so far:
+Zoetere smaak:
-Ananas
-Kiwi
-Aardbei
+Bittere smaak:
-Koffie
-Tabak
Volgens mij zal sowieso iedereen wel een soort van eigen smaak hebben...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
mwa koffie roept iedereen altijd maar met 15 koppen koffie of soms meer per dag heb ik nooit klachten over de smaak van mijn sperma gehad.
Dus denk dat het ook een kwestie van geluk is of je lekker zaad hebt of niet
Het helpt wel als je bv wat meer siroop of water en zoete zooi drinkt. dat helpt meer al wat je eet heb ik het idee maar de invloed is minimaal geloof ik.
De kennerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:01 schreef MizzEnroe het volgende:
Het schijnt dat sperma het lekkerst smaakt wanneer de man veel grapefruit eet.
ik zeg een brokje nuttige informatie...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef richie29 het volgende:
....
(trouwens...als je in de 6 uur voordat je van plan bent te ejaculeren loads water drinkt kun je je vriendin ook nog trakteren op een ruime hoeveelheid lekker...eehh..spul. Zit verband tussen ruime voorraden water in je lijf en de hoeveelheid prostaatvocht dat aangemaakt wordt)
...
Mijne ook al nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
waarom wil mijn vriendin gvd niet slikken!!!!
Grootste kans is; 'omdat het niet lekker is'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
waarom wil mijn vriendin gvd niet slikken!!!!
Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....quote:
19 en wil dat spul niet in haar bekquote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef stribe het volgende:
[..]
Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....![]()
Mijn vriendin is 20 en ze wil het niet omdat ze zegt dat het vies ishoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen
, of is dat niet verstandig?
Voorwaarde nummer 1 voor zoiets lijkt me toch wel dat je ZELF weet hoe het smaakt. Kun je nog zo mekkeren over dat je vriendin het niet wil, maar als je aan komt zetten met het argument;quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef stribe het volgende:
hoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen, of is dat niet verstandig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |