ga terug naar bed, jijquote:Op donderdag 28 april 2005 07:26 schreef patty het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!111 !!!!
Wat krijg je als een meloen valt; meloen kapot![]()
:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11!!!
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 07:28 schreef patty het volgende:
Het is metaalkleurig, zit in de boom en het piept?..................
een nestje jonge metaaldetectors!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
bij mij witquote:Op donderdag 28 april 2005 07:35 schreef UFOtje het volgende:
De keukendeur bij ons is blauw!!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
EEEEEENNNNNN
![]()
![]()
!!!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Het begint en eindigt met een L en stinkt naar pisMan, tis nog veel te vroeg voor deze ongein.. ik moest glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111eeneeneen
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
Loopt een kip tegen de muur,Tering, ik zit hier gewoon te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111eeneeneen
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Het begint en eindigt met een L en stinkt naar pisLepeLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LuL
LantaarnpaaL
LiegebeL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
het is groen en rent door het bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
Fiets
![]()
!!
![]()
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
Fiets
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
het is bruin en sjeest van de hellingdie bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohw, ik dacht dat jij een andere kende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
Fiets
![]()
M'n collega die tegenover mij zit kijkt mij ook al heel vreemd aan als ik even moet lachen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:10 schreef Janetje het volgende:
Damn dit is niet goed, ik moet glimlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
Dat zelfde heb ik met mn lerares... goh.. is multiterm zo grappig?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
M'n collega die tegenover mij zit kijkt mij ook al heel vreemd aan als ik even moet lachen.
vertel, vertel, vertel ik ken hem nog niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:17 schreef knox_ het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor als je naar de rommelmarkt gaat
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |