Zoiets; Ik ben weg, want straks krijg ik allemaal cadeau'squote:
Waaaaat? Ik dacht dat jij je eigen boontjes wel kon doppen.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:23 schreef LaZZ het volgende:
Ik ook TopStyle. Inderdaad Nickthedick, jouw bijstand was dan ook ver te zoeken.
jullie zouden eens wat vaker de heilige technieken der "good cop-bad cop' moeten bezien.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:23 schreef LaZZ het volgende:
Ik ook TopStyle. Inderdaad Nickthedick, jouw bijstand was dan ook ver te zoeken.
Ik zal er zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:25 schreef LaZZ het volgende:
Ik ga mee met kasta, qua gedachten dan. De groeten, slaap lekker en komt alleen aankomende zaterdag naar het Rembrandtplein.
Wel op een afstandje blijven.
Daar doe ik niet aan; ik zeik ze gewoon keihard af.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jullie zouden eens wat vaker de heilige technieken der "good cop-bad cop' moeten bezien.
Wasda?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jullie zouden eens wat vaker de heilige technieken der "good cop-bad cop' moeten bezien.
maar dat is ook goed natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan; ik zeik ze gewoon keihard af.
Truste, misschien vind je me nog wel eens in JOUW bed, met JOUW vriendin.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:26 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij heb ik de test redelijk doorstaan toch?
Maargoed, ga toch pitten malloot en de groeten aan m'n vriendin.
vraag maar aan de bad-copquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 04:28 schreef LaZZ het volgende:
TopStyle, daar ga ik wijselijk niet op in.
Is dat bad cop?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat is ook goed natuurlijk.
je bent best lekker hoor. doe je loi by the way?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:29 schreef SHE het volgende:
bad boys achter het schermpje...![]()
Ik help Lazz nog wel op weg met een mailtje en duidelijke instructies en vervolgens kan ie alleen uitbrengen dat 'ze' echt is.
Niks geen sudden death....gewoon een zoveelste wanker achter zijn bureau.
Poesjes![]()
Je was er nog. Ik heb geen bureau en lig al heerlijk in m'n bed.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:29 schreef SHE het volgende:
Ik help Lazz nog wel op weg met een mailtje en duidelijke instructies en vervolgens kan ie alleen uitbrengen dat 'ze' echt is.
Poesjes![]()
Blijft die hier slapen?quote:
Jij was toch naar bed?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:29 schreef SHE het volgende:
Poesjes![]()
Wat dacht je ? Dat ik ging slapen alvorens ik Lazz even bedankte voor zijn grote miscalculatie?quote:
als wij gaan neuken, wil je me dan beloven niet zo dom te lullen?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat dacht je ? Dat ik ging slapen alvorens ik Lazz even bedankte voor zijn grote miscalculatie?
Haha....Ik ben een visionair....en nu slaap ik echt lekker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |