how u so sure?quote:
Ik niet, zelfs niet na 10 sixpacks Heineken.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:11 schreef zoalshetis het volgende:
ok het staat in onz, maar ik zou het er wel op kunnen heur.
Je P.I.quote:
Volgens mij heb jij daar zowiezo niet zo snel problemen mee èh?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:11 schreef zoalshetis het volgende:
ok het staat in onz, maar ik zou het er wel op kunnen heur.
Zoek naar een kerel met haar op de benen, een jurk en een lelijke bruine pruik. Dan heb je SHE voor je.quote:
mja, het ligt waarschijnlijk ook aan mij.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs niet na 10 sixpacks Heineken.
lol.quote:
Gezelligquote:
Huh dacht een kloon van Kastaquote:Op donderdag 28 april 2005 03:20 schreef Nickthedick het volgende:
SHE is toch een transsexueel?
quote:Op donderdag 28 april 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
Bah bah bah, dit is weer jammer, en ik maar denken een date te hebben.
Ze is met koninginnedag vast ploegendienst aan 't draaien in een Rotterdamse tippelzone.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:14 schreef LaZZ het volgende:
Bah bah bah, dit is weer jammer, en ik maar denken een date te hebben.
En dan ook nog eens een verdomd lelijke kerelquote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef cultheld het volgende:
Damn, het is net een kerel met een pruik.
Dan waren haar posts en columns toch echt stukken beter geweestquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 04:19 schreef LaZZ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze echt is. Jammer maar helaas. Overigens heb ik last van een anticlimax. Wie deelt dit met mij?
Volgens mij is 't gewoon een Roemeense shemale die van een Roma-kamp is afgetrapt vanwege zijn/haar twijfelachtige geslacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een verdomd lelijke kerel.
Agree, je hebt haar niet goed ge-Own3d.quote:Op donderdag 28 april 2005 04:19 schreef LaZZ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze echt is. Jammer maar helaas. Overigens heb ik last van een anticlimax. Wie deelt dit met mij?
Hermafrodiet?quote:Op donderdag 28 april 2005 04:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is 't gewoon een Roemeense shemale die van een Roma-kamp is afgetrapt vanwege zijn/haar twijfelachtige geslacht.
Daarbij is ze dan iig behoorlijk vaak in het gezicht getraptquote:Op donderdag 28 april 2005 04:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is 't gewoon een Roemeense shemale die van een Roma-kamp is afgetrapt vanwege zijn/haar twijfelachtige geslacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |