de sequel is toch nooit zo goed als het origineelquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:08 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb er zo mijn twijfels over.
het zaadje voor de fok!catfight is gezaait.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:08 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb er zo mijn twijfels over.
Klopt, maar nu willen we commercieel gaan. Kan jij daar niet ff in meehelpen? Jij bent overigens de winnares van de vorige battle.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
de sequel is toch nooit zo goed als het origineel
Ik wilde hier een kansloze opmerking neerzetten van mijn kant, gelukkig heb ik het hierbij gelaten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zaadje voor de fok!catfight is gezaait.![]()
je denkt teveel aan sex bij gebrek eraan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:24 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik wilde hier een kansloze opmerking neerzetten van mijn kant, gelukkig heb ik het hierbij gelaten.![]()
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2005 03:20 schreef LaZZ het volgende:
Wat een tact om het in ONZ te openen. In SEX was het immers toch verdoemd aangezien er nog steeds verdwaalde modjes rondzwerven op dit duivelse forum.
ik vond dan dat er soms iets te hard gejoeld werd voor een, maar ik ben er nog niet uit of populariteit een voorwaarde is om te kunnen winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:25 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb anders totaal niet gezien dat ze geholpen werd door omstanders hoor. We joelden alleen af en toe wat mee.
Dat mag.
moeten we het hebben over hoe geil onze vriendinnen zijn?quote:
Vooral verbale capaciteiten vind ik. En je niet verlagen tot simpelweg vloeken, maar het ook zonder te schelden reddenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dan dat er soms iets te hard gejoeld werd voor een, maar ik ben er nog niet uit of populariteit een voorwaarde is om te kunnen winnen.
jawel. je hebt het voor 60% alleen gedaan. true.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vooral verbale capaciteiten vind ik. En je niet verlagen tot simpelweg vloeken, maar het ook zonder te schelden redden
Dat klopt wel ja, helaas werd er door de ander daar dan weer ingehapt waardoor ze zelf het slachtoffer werd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dan dat er soms iets te hard gejoeld werd voor een, maar ik ben er nog niet uit of populariteit een voorwaarde is om te kunnen winnen.
Iedere fokker is voor mij even populairquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja voor mij ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere fokker is voor mij even populair
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |