Is wel een aanwinst hoor, jij hierquote:
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is wel een aanwinst hoor, jij hier
Nuttige posts, prachtige foto's.
ik ben diep onder de indruk
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Bea zal wel niet weten dat v/d Hoogenband onlang nog is vreemdgegaan met z'n secretaresse
Vind jij het dan normaal dat een, godvergeten, clubarts een lintje krijgt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is wel een aanwinst hoor, jij hier
Nuttige posts, prachtige foto's.
ik ben diep onder de indruk
Ik ben eerlijk gezegd het nare gevoel van dinsdag nog niet helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens![]()
Al zenuwachtig voor woensdag?
Ik bedoel niet zo zeer deze post van je Cart_man.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij het dan normaal dat een, godvergeten, clubarts een lintje krijgt?
Ik ga het weer zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd het nare gevoel van dinsdag nog niet helemaal kwijt.
Ik ben nog niet zenuwwachtig, maar kan bijna niet wachten tot het zover is.
Al verwacht ik niet dat onze jongens het redden, maar ik ben wel reuze trots op dit PSV.
Ze verdienen zo wie zo een ovatie van de aanwezige fans.
Je blijft het maar lekker zeggen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga het weer zeggenwe gaan winnen en gaan door
Alleen jammer dat ik woensdag niet in NL ben.. ben op vakantie.... hopelijk dat we daar wel kunnen kijken!!
Hij is niet alleen clubarts geweest in zijn 40-jarige carriere, onruststoker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij het dan normaal dat een, godvergeten, clubarts een lintje krijgt?
Hey, ik breng al sinds maandag 29 oktober 2001 kwaliteitsposts aan de man, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo zeer deze post van je Cart_man.
Alleen de laatste tijd lukt dat niet zo meer?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, ik breng al sinds maandag 29 oktober 2001 kwaliteitsposts aan de man, ja.![]()
1 weekjequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je blijft het maar lekker zeggen hoor![]()
Waar ga je naar toe dan? En hoelang moeten we je hier missen?![]()
Ja..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef lookinforyou het volgende:
Vinden jullie het trouwens een verstandige keus van Bommeltje?
Het is denk ik wel een club die bij hem past. Het blijft afwachten of hij echt goed genoeg is voor Barca, maar ik heb daar wel hoop in.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef lookinforyou het volgende:
Vinden jullie het trouwens een verstandige keus van Bommeltje?
Volgens mij las ik in de VI dat Hiddink hem graag over 4 jaar terug ziet komen bij PSV... (hetzelfde verhaal als bij Cocu)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is denk ik wel een club die bij hem past. Het blijft afwachten of hij echt goed genoeg is voor Barca, maar ik heb daar wel hoop in.
Zelf wil hij ook terug komen, zo zei hij afgelopen zaterdag nogquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij las ik in de VI dat Hiddink hem graag over 4 jaar terug ziet komen bij PSV... (hetzelfde verhaal als bij Cocu)
Kijk dat is alleen maar gunstigquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf wil hij ook terug komen, zo zei hij afgelopen zaterdag nog![]()
Kom jij Diego soms vervangen in dit topic?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, ik breng al sinds maandag 29 oktober 2001 kwaliteitsposts aan de man, ja.![]()
Met welke activiteiten heeft hij ons vaderland nog meer gediend dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is niet alleen clubarts geweest in zijn 40-jarige carriere, onruststoker.
Het is Piazza del Duomoquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:32 schreef WooZ het volgende:
Na veel geploeter met kladblok, heb ik wat meer foto's online gezet uit Milaan op m'n homepage
*klikkerdeklik*
Vervangen? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:17 schreef cultheld het volgende:
Kom jij Diego soms vervangen in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |