quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Orginial het volgende:
Ik heb besloten Showchat per direct te verlaten.![]()
Tot in de GTST/Peking/ONM/Temptation Island topics..
hzo?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Orginial het volgende:
Tering hey, wat een schreeuw om aandacht meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef Orginial het volgende:
Correctie: Ik mis je wel, maar dan als kiespijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Tering hey, wat een schreeuw om aandacht meer.
Maareh, ajuus, ik zal je niet missen.
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Hmm.. ik begrijp al waarom ie weg gaatquote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
geen kanaalwortel behandeling?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Correctie: Ik mis je wel, maar dan als kiespijn.
Omdat"ik niet zeg "Oh lieve Orgi, doe alsjeblieft niet, ik kan niet zonder je!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hmm.. ik begrijp al waarom ie weg gaat
wtf heb ik gemist?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
Daarom ga ik. Dit was me laatste post hier in Showchat, plaatje kan ook weg uit de OP. Ajuus.![]()
Nee, omdat je anders altijd wel zo vriendelijk bentquote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat"ik niet zeg "Oh lieve Orgi, doe alsjeblieft niet, ik kan niet zonder je!!!!!!!!!!!!!!!!!"?
.
Wees dan eens een vent en hou je er aan.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
Daarom ga ik. Dit was me laatste post hier in Showchat, plaatje kan ook weg uit de OP. Ajuus.![]()
Ik maak nooit ruzie met hem hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, omdat je anders altijd wel zo vriendelijk bent![]()
Ach, die bespaar ik hem.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
geen kanaalwortel behandeling?
Elke dag een opmerking als 'Heb je hem weer, hij wil weer de aandacht hoor' is zeker grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie met hem hoor.. Dat doe Bupatih de laatste tijd.
.
Die opmerkingen komen dus van Bupatih.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Elke dag een opmerking als 'Heb je hem weer, hij wil weer de aandacht hoor' is zeker grappig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |