Ja, ik droom er ook van, maar ik ontken het, want het gaat wel erg ver hè!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
ps. dromen jullie ook van Lush? mijn verslaving loopt uit de hand. ik overweeg mijn baan op te zeggen en een Lush-winkeltje te beginnen. er lijkt me geen fijnere baan op aarde momenteel.
Vrijdagavond..meteen door naar de B&W?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
Ik zit te denken om voor die meeting even een hapje te gaan eten bij een goedkope pizzeria.
En na het lushen wil ik wel ergens een biertje drinken. (Leidseplein).
Wat dat betreft zou vrijdag wel een goede dag zijn, dan kan ik meteen doorzakken.
Aan de andere kant vergeet ik dan waarschijnlijk mijn zeepcollectie in de taxi op weg naar huis.
ps. dromen jullie ook van Lush? mijn verslaving loopt uit de hand. ik overweeg mijn baan op te zeggen en een Lush-winkeltje te beginnen. er lijkt me geen fijnere baan op aarde momenteel.
Ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:51 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft nog niemand de 'figs and leaves' zeep geprobeerd? Dat was mijn eerste aankoop (samen met het Marilyn-haarmasker) en ik vind hem echt superlekker! Er zitten allemaal pitjes in die je huid lekker scrubben en hij ruikt super!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:17 schreef nixxx het volgende:
Jullie zijn echt erg he... zelfs zo'n barbaar als ik ga binnenkort eens voor een vriendin een kadootje kopen bij lush... en misschien nog wel iets voor mezelf ook.. massagebar ofzo.. damn you... damn you all!!!!
en toen was het binnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:24 schreef Ils het volgende:
wat duurt het wachten op mn bestelling toch langal vier volle dagen
niet veel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef PeRi het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Ilse!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |