Was net te laatquote:Nieuwe topic staat klaar.
Geen hoogstandje vandaag...
Moet maar ff
ik msn nietquote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor de mensen die me willen toevoegen op msn..
Ga je gang.
Heb het hier gezien
Hmmm, maar wel ff paar screenshotjes, momentquote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz moet je firefox voor hebben toch rene?
Jah You damn rigt.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
had net dit ingetikt:
[..]
ik msn niet
ik ben t deels met je eens.
maar je moet t je niet te veel aantrekken.
er zijn altijd mensen die je niet mag aanwezig, hier en ook in andere reeksen. fuck them!
enjoy.
ik post geregeld veel en krijg ook dingen naar mijn hoofd geslingerd.
maar ik vertel ook niemand precies waarom ik dit doe en niet tv zit te kijken of lig te sexen met vriendin of met mezelf of enz.
Okequote:Op woensdag 27 april 2005 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, maar wel ff paar screenshotjes, moment
jij Fokt met een reden?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
had net dit ingetikt:
[..]
ik msn niet
er zijn altijd mensen die je niet mag aanwezig, hier en ook in andere reeksen. fuck them!
enjoy.
maar ik vertel ook niemand precies waarom ik dit doe en niet tv zit te kijken of lig te sexen met vriendin of met mezelf of enz.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:48 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik blijf pas weg als er niemand meer hier zit die ik aardig vind![]()
Mailen is ook nog een optie.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
had net dit ingetikt:
[..]
ik msn niet
enjoy.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Firefox ja, maar dat is ook zo goed
Trouwens Speedy.
Ik neem internet wel serieus, maar tot hier en niet verder hanteer ik, en dan gein ik wel wat mee.
Mij krijg je niet woest, totdat je persoonlijk word.
hij vindt ons nog aardig hoor, wij hem nietquote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kunnen bepaalde mensen een voorbeeld aan nemen
.
Ja, of ik ga wat eerder als ik gewoon geen lol meer hebquote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kunnen bepaalde mensen een voorbeeld aan nemen
.
Trek het je niet zoveel aan man, het zal nooit gaan zoals iedereen zou willenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind jou wel aardig Stuart, Fles, moppie Bengeltje, es, DUD etc zijn ook aardig
zo bedoel ik t niet helemaal.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij Fokt met een reden?
tja, dat kan natuurlijk ook
Tief dan ook niet op johquote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind jou wel aardig Stuart, Fles, moppie Bengeltje, es, DUD etc zijn ook aardig
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij vindt ons nog aardig hoor, wij hem niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |