quote:Op woensdag 27 april 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Brotherhood of man - save all your kisses for me
John Lennon - Imagine.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Brotherhood of man - save all your kisses for me
Bryan Adams - Heavenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:08 schreef belsen het volgende:
[..]
John Lennon - Imagine.
Brotherhood of man komt in de tekst voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
The Wrong - Hellquote:
The Rolling Stones - Sympathy for the devil.quote:
Jesus Jones - The Devil You Knowquote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef belsen het volgende:
[..]
The Rolling Stones - Sympathy for the devil.![]()
The Jesus and Marry Chain-Bullet Loversquote:Op woensdag 27 april 2005 20:41 schreef blessed19 het volgende:
Genessis - Jesus he knows me
Joan Armatrading - Lovers Speakquote:Op woensdag 27 april 2005 20:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
The Jesus and Marry Chain-Bullet Lovers
The Lover Speaks - No More I Love You'squote:Op woensdag 27 april 2005 20:55 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Joan Armatrading - Lovers Speak
Bob Dylan - I Want Youquote:Op woensdag 27 april 2005 21:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Lover Speaks - No More I Love You's
Lisa Simpson - Moaning Lisa Bluesquote:
Neerlands Hoop - De Godvergeten blues.quote:
Monza - Van God losquote:Op woensdag 27 april 2005 21:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Neerlands Hoop - De Godvergeten blues.
The Doors - Light my firequote:Op woensdag 27 april 2005 21:35 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Van Morrison - Midnight Special
Zita Swoon - People Are Like Slamming Doorsquote:
Normaal - Deurdonderenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zita Swoon - People Are Like Slamming Doors
De Deurzakkers - Het Feest Kan Beginnenquote:
Pink - Get The Party Startedquote:Op woensdag 27 april 2005 21:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
De Deurzakkers - Het Feest Kan Beginnen
Blur - The death of a party.quote:
The Birthday Party - Release the bats.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
Frank Boeijen Groep - Verjaardagsfeest
Meatloaf - Bat out of hellquote:Op woensdag 27 april 2005 22:07 schreef belsen het volgende:
[..]
The Birthday Party - Release the bats.![]()
Bronski Beat - Smalltown boyquote:Op woensdag 27 april 2005 22:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ramones - Beat On The Brat with a baseball bat
Don Henly - Boys of Summerquote:Op woensdag 27 april 2005 22:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Eton Crop - Gay Boys On The Battlefield
Lenny Kravitz - American Woman kan even niet bedenken van wie het origineel isquote:
Is van The Guess Who (I kid you notquote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - American Woman kan even niet bedenken van wie het origineel is![]()
Absoluut, vooral de lange (album)versiequote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef One_conundrum het volgende:
owja ik weet et al tis van the guess who!
dankje GLO, ik heb em op een Goodmorning Vietnam cd staan, veel beter dan de cover
Consolidated - You Suckquote:
Kate Bush - Running up that Hillquote:
Wilco - far, far awayquote:Op woensdag 27 april 2005 23:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Led Zeppelin - Over The Hills And Far Away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |