Ja, die blonde met die krulletjes. Kan niet op de naam komen. Iets van Jessica nogwat met Micky Hoogendijk?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Welk Pauze TV meisje beweerde door een voorbinddildo gepenetreerd te zijn door een Ex soapie. Beide namen graag.
Sorry deze kon ik niet laten liggen.
Jessica Broekhuis en Micky iddquote:Op woensdag 27 april 2005 22:05 schreef static het volgende:
[..]
Ja, die blonde met die krulletjes. Kan niet op de naam komen. Iets van Jessica nogwat met Micky Hoogendijk?
Moest er even over nadenken, maar Frank en Mirella schoot me net te binnenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Ole het volgende:
Welk Nederlands zangduo (man+vrouw) verving de zangeres door iemand met dezelfde naam?
goed zo!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, maar Frank en Mirella schoot me net te binnen
Voice of Europe.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef tong80 het volgende:
Wat is de door hem zelf verzonnen bijnaam van Eddy Wally ?
Die weet ik écht niet. Blijft dus nog open staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
Welke kunstenares heeft een straaljager in haar tuin staan ?
Yep.quote:
öhling?quote:
Peter Muellerquote:Op donderdag 28 april 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Welke schaatstrainer neukte met één van z'n wereldtoppers ?
Ja, maar ff laten zien dat ik 't ook wel wistquote:
Marga van Praagquote:Op donderdag 28 april 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Wie vroeg ooit aan de Beatles wie hun sokken stopten als ze op toernee waren ?
En de laatste vraag dan ?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar ff laten zien dat ik 't ook wel wist
Heb 'm al beantwoordquote:Op donderdag 28 april 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de laatste vraag dan ?
Ze komt uit een familie waarin iedereen op tv komt lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |