Als het BD lucht krijgt van een rel binnen de FC, dan schrijven ze daar echt wel over.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Er staat nooit iets over de jeugdopleiding in het BD dus waarom nu wel...
Verder heeft Fred weinig te maken met de jeugdopleiding, hij is natuurlijk eindverantwoordelijk en er vinden met enige regelmaat gesprekken plaats. Maar verder heeft de jeugdopleiding haar eigen leiding. En krijgt Stricker dus alle ruimte..
Ik vond Powel best aardig spelen zaterdag. Als er iemand op basis van argumenten als geen inzet en geen beleving gewisseld had moeten worden dan was het de alweer waardeloos spelende Gijs Cales.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Powel speelde zaterdag niet aardig, die was echt waardeloos slecht: geen inzet, geen beleving, niks. Die wissel was niet meer dan terecht...
Komop joh. Powel moet gaan beseffen dat het echt vijf voor twaalf is. Hij heeft geen enkel duel gewonnen of maar zijn best gedaan een duel te winen. Dit is geen Rohda Raalte (of waar komt ie vandaan) of GGD.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond Powel best aardig spelen zaterdag. Als er iemand op basis van argumenten als geen inzet en geen beleving gewisseld had moeten worden dan was het de alweer waardeloos spelende Gijs Cales.
Ik vond hem gisteren best aardig spelen, voor de rest ben ik het met je eens. Powel komt uit de 2e klasse, Roda Boys uit Leusden ofzo. In elk geval ergens uit de buurt van Utrecht. Ik vraag me ook wel af wat we moeten met een speler uit de 2e klasse.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh. Powel moet gaan beseffen dat het echt vijf voor twaalf is. Hij heeft geen enkel duel gewonnen of maar zijn best gedaan een duel te winen. Dit is geen Rohda Raalte (of waar komt ie vandaan) of GGD.
Wat een onzin zeg.. als jij en ik het weten, dan weet het BD het ook hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als het BD lucht krijgt van een rel binnen de FC, dan schrijven ze daar echt wel over.
Fred heeft weinig te maken met de jeugdopleiding, klopt helemaal. Fred is ook geen trainer van het 1e elftal en heeft ook weinig te maken met de trainingen en de opstelling dus. Toch niet... Fred wil alles regelen binnen de club, dus ook het 1e elftal en als het even kan bemoeit hij zich ook nog met de jeugdopleiding.
Nu doet hij ook weer een pleidooi om het doelsaldo niet mee te laten tellen.
Bij degradatie wordt hij verkocht.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Koen?
Is er een linkje met Heerenveen?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij degradatie wordt hij verkocht.
Bij handhaving blijft hij nog een jaar.
Dat is een eenvoudige keuzequote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja: zowel Heerenveen als RKC hebben interesse.
Inderdaad, hij gaat naar RKC. Hij kan dan lekker blijven wonen waar die nu woont.quote:
Charlie is een goede voetballer mar moet in dit soort wedstrijden kappen met dat gedraai en gebrei en gewoon inspelen. Dat doet ie veel te weinig. Ik ben zwaar voor Beekmans in de basis.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef Yeahinho het volgende:
Charlie vond ik afgelopen zaterdag weer ouderwets goed bezig eigenlijk. Hij heeft heel wat kilometers afgelegd en vocht voor wat hij waard was!
Met dat laatste ben ik het zeker eens! De wissel Uneken-Powel vond ik dan ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Charlie is een goede voetballer mar moet in dit soort wedstrijden kappen met dat gedraai en gebrei en gewoon inspelen. Dat doet ie veel te weinig. Ik ben zwaar voor Beekmans in de basis.
Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen waarom het nooit echt iets zal worden met ons clubke... Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |