JAquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:36 schreef Syrena het volgende:
Hebben jullie al een Virtual Model gemaakt? Kun je op de H&M site een paar dingen uit hun collectie passsenIk lijk dik in die nieuwe tuniekdingen
Kan je een directe link geven? die site is compleet onbegaanbaar. Zoals dat altijd zo is met sites van kleding gerelateerde business, veel design weinig practisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:36 schreef Syrena het volgende:
De damesspijkerbroeken vind ik prima, herenspijkerbroeken heb ik geen idee van!
Hebben jullie al een Virtual Model gemaakt? Kun je op de H&M site een paar dingen uit hun collectie passsenIk lijk dik in die nieuwe tuniekdingen
Foto's please!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef Kyara het volgende:
Vandaag in de uitverkoop een groene broek, een t-shirtje, een topje en een zwart linnen jurkje gescoord. Alles met 50% korting.
Ik draag vrijwel alleen maar broeken van de H&M, ze passen perfect, zien er netjes uit en zijn van goede kwaliteit. Daarbij is de prijs zeer acceptabel. Dat perfect passen kan natuurlijk voor iedereen anders zijn trouwensquote:Op woensdag 20 juli 2005 03:47 schreef Steve.Porter het volgende:
hej lamers, ik kickte dit topic niet om jullie mening over de HM te horen![]()
Ik draag ook spijkerbroeken van de H&M en die zijn prima!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 03:47 schreef Steve.Porter het volgende:
hej lamers, ik kickte dit topic niet om jullie mening over de HM te horen![]()
Aantrekken, foto maken en dan even op FOK posten!quote:Op zondag 5 juni 2005 14:15 schreef Sanne het volgende:
Ik heb dit setje van de week gekocht.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |