Ok, thx, ik zal erop letten als ik hem eenmaal heb. Wel jammer: ik kan niet wachten tot de zomervakantie voorbij is. In november word ik 16 dus misschien wacht ik daar nog even op. Het vervelende van online bestellen is dat je er daar niet vanaf kunt zien of hij makkelijk open te krijgen is of erg stroef is. Misschien dat ik bij de piercer zelf nog even navraag of hij dan ringetjes heeft, koop ik er daar gelijk één.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sterk jezelf bent of je een ringetje kunt openen of niet. Die van mij krijg ik echt nooit los omdat ie wat dikker is (4mm). Ik zou het advies van 6 mnd aanhouden wat betreft het wisselen van het eerste sieraad. Misschien is 6 mnd zelfs wel aan de korte kant en stoot je de nieuwe huid weer open.
Als je online besteld weet je ook niet of de kwaliteit wel ok is...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ok, thx, ik zal erop letten als ik hem eenmaal heb. Wel jammer: ik kan niet wachten tot de zomervakantie voorbij is. In november word ik 16 dus misschien wacht ik daar nog even op. Het vervelende van online bestellen is dat je er daar niet vanaf kunt zien of hij makkelijk open te krijgen is of erg stroef is. Misschien dat ik bij de piercer zelf nog even navraag of hij dan ringetjes heeft, koop ik er daar gelijk één.
Iig bedankt voor de reacties.
Volgens mij doen alle kraakbeenpiercings even pijn. De pijn van het door je kraakbeen heen vrotten is best wel een martelingquote:Op maandag 9 mei 2005 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb een ringetje via de large besteld, en die was zeer gemakkelijk te openenSemtex, ik dacht dat een piercing in je oor juist het zeerst deed ivm de grote hoeveelheid kraakbeen? Ik vond het verdomd veel pijn doen, en zou er graag links ook nog wel 1 willen, maar heb geen zin in weer die pijn eigenlijk
![]()
Dat wist ik dus echt niet, totdat het gebeurdequote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle kraakbeenpiercings even pijn. De pijn van het door je kraakbeen heen vrotten is best wel een marteling
Ah nu snap ik het, hij zit flink hoog ivm de grootte van de ring. Bij mij (en bij velen) zou ie dus onder het kraakbeen geplaatst worden maarja met een openbare functie is dat niet zo'n handige piercequote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik sta er wel wat knullig op, maar ik zat dan ook op de plee (je moet wat als je daar zit..)
[afbeelding]
Dus, begrijp ik dit goed? Je hoeft hem niet perse door het kraakbeen heen te laten schieten?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het, hij zit flink hoog ivm de grootte van de ring. Bij mij (en bij velen) zou ie dus onder het kraakbeen geplaatst worden maarja met een openbare functie is dat niet zo'n handige pierceStaat je goed trouwens
![]()
Ja hey dan werd het nogal druk he. Daar komt ook een puntjequote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind hem gaaf staan bij je!!Waar is je andere neusring trouwens?
Normaal gesproken wordt ie net onder het neuskraakbeen gezet, door dat velletje heen (kun je wel voelen in je eigen neus, maar mag ook in de mijnequote:Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dus, begrijp ik dit goed? Je hoeft hem niet perse door het kraakbeen heen te laten schieten?
Ach, maakt niet uit, je voelt het verschil vast nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
*voelt*
Ik had al die tijd het idee dat de piercing door het wat dikkere stuk vlak daarboven zou gaan![]()
Ik ben weer helemaal bij!
Hmm, bij het zetten van mijn industrial voelde ik niks van de naald. Het deed pas pijn toen ie het buisje er aan de onderkant uittrok, toen begon het ook pas te bloeden. En ik heb zelf drie gaatjes gemaakt in mijn kraakbeen en dat deed ook niet echt pijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle kraakbeenpiercings even pijn. De pijn van het door je kraakbeen heen vrotten is best wel een marteling
Ben nog een piercing newb hoor, en heb net de zomercatalogus van de Large binnen dus heb gelijk even gekeken. Heb je er zo een?:quote:Op maandag 9 mei 2005 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb een ringetje via de large besteld, en die was zeer gemakkelijk te openen
Nee goh, dat snap ik ook wel. Echter wellicht is deze info nuttig als je merkt dat mensen scheel naar je neus lopen te staren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:40 schreef TheSorrow het volgende:
Het gaat toch niet erom wat jij vind, het gaat erom wat diegene vind.... mocht ik ooit zo'n ding zetten, intresseert het me echt niet wat anderen denken, ik doe het voor mezelf
Lekker interessant, ik ben al jaren gewend dat iedereen wel eens naar iets staart. Zijn het m'n kleren niet dan is het wel mijn hoofd, dus dat is wel hetgene wat mij het minste kan schelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee goh, dat snap ik ook wel. Echter wellicht is deze info nuttig als je merkt dat mensen scheel naar je neus lopen te staren.
Hoe lang heb je nou lopen duwen ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef Tique het volgende:
Mjah hij zit er dus in, maar nou moet ik nog ff wat software zoeken voor de foto's
Cool !quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:41 schreef Tique het volgende:
K heb er alles bij elkaar zo'n 15 minuten over gedaan.
K had van tevoren me handen gewassen met alcohol, k dacht misschien zal het schelen.
Over ongeveer een half uur ga ik aan de zoutoplossing. Ik moet zeggen dat de pijn heel erg meeviel, k had het erger verwacht bij het zelf doen, was wel erger dan gewoon laten zetten..maar wat wil je ook met een botte vergroter
De fotokwaliteit is niet al te best maar ik ben dus begonnen met een vergroter:
[afbeelding]
Toen ik ff hulp nodig had heb ik een naald gepakt:
[afbeelding]
Nu ziet het er dus zo uit:
[afbeelding]
Ik was ongeveer een ¤ of 35,- kwijt...vondt ik nog wel meevallen!!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat kost een navelpiercing laten zetten voor vrouwen zo ongeveer?
Nope ik zou het zo nog een keer doen aan de andere kantquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef saaw het volgende:
en Stievus zo'n lippiercing wil ik ook!!! mooi zeg! deed het erge pijn?
yup zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:51 schreef Adurothiel het volgende:
Even een vraagje: klopt het dat tongpiercings standaard met een dikte van 1,6 mm gezet worden?
En wat is de standaard lengte voor het staafje na genezing? 16 mm of minder?
Je kunt wel onder de zonnebank na een paar weken maar leg er dan bv een wattenschijfje ofzo opquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wilt graag een navelpiercing,maar dan aan de onderkant zeg maarWant een normale is bij mij al twee keer uitgegroeid
Maar dan mag je toch ook niet onder de zonnebank
Maar voor hoelang?
2x hetzelfde doen werkt ook nietnatuurlijkquote:
Vanaf 2,4mm en dat is de buitenkant van de tunnel. Dus zo ver zul je minimaal moeten rekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:28 schreef Webby het volgende:
Weet iemand hier iets over flesh tunnels?
Ik zoek de kleinst mogelijke tunnel, maar dat gaat allemaal op buitenmaat. Ik wil een binnenmaat (het gaatje) van 1.6mm waar dan een normale piercing door kan. Welke buitenmaat heb ik dan nodig, of is er als kleinste van de binnenste ring en wat wordt dan de maat van het buitenste randje ... weet iemand dat?
Wat denk je zelf? Een gaatje als 2,4 trekt over het algemeen helemaal mooi zichtbaar dicht maar garantie heb je nooit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:09 schreef Webby het volgende:
Ok dan had ik de kleinste dus al wel gevonden. Ik zit dan alleen nog met de issue van healing als zoiets er 5 a 10 jaar inzit wat 2.4mm als litteken achter laat..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef The_Joker het volgende:
Ik vind de 'over 10 jaar' gedachte stom!
Gaat er meer om omdat je het leuk vind, niet omdat de wereld het eventueel niets zou vinden. Toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:03 schreef Nuek het volgende:
* Nuek denkt er juist over de 3e en 4e ook te gaan stretchen
Schijt aan de wereld heet dat
Dat had ik ook toen ik mijn 2e wenkbrauwpiercing ging zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:03 schreef Nuek het volgende:
* Nuek denkt er juist over de 3e en 4e ook te gaan stretchen
Schijt aan de wereld heet dat
Ik vind een beetje teveel leuk aan bodymods... Maar zolang ik toonbaar blijf binnen een representatieve functie doe ik het.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:58 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Gaat er meer om omdat je het leuk vind, niet omdat de wereld het eventueel niets zou vinden. Toch?
Ik merk nu na een week dat m'n hele oor al veel minder gevoelig is en ik kan zelfs weer enigszins m'n oor in de richting van m'n kussen draaien en m'n haar borstelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:24 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb mn industrial sinds kerst 2003 en ik heb alleen 2 tot 3 weekjes last gehad met slapen, heb nu nergens meer last van
Maar het is nog lang niet genezen dus wees er nog maar heel zuinig opquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merk nu na een week dat m'n hele oor al veel minder gevoelig is en ik kan zelfs weer enigszins m'n oor in de richting van m'n kussen draaien en m'n haar borstelen.
Dat ben ikquote:Op zondag 15 mei 2005 00:51 schreef Nuek het volgende:
[..]
Maar het is nog lang niet genezen dus wees er nog maar heel zuinig op
Ik heb zelf een tragus piercing die ik wel heb laten schieten. Nou is dat inmiddels al weer een jaar of 9 a 10 geleden en toen was het dus nog niet 'verboden'. Ik heb er nooit last van gehad maar het schijnt wel beter te zijn om hem te laten piercen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Attagirl het volgende:
Ik had een vraag over een traguspiercing. Een vriendin van mij wil er ook eentje. Bij de V&D in Rotterdam hebben ze een piercinghoek en daar had ze wat informatie gevraagd. Ze kan daar voor 7.50 een traguspiercing laten schieten. Dit kon dan met twee verschillende pistolen. Eentje was een luchtdrukpistool (?). De andere was ook een soort pistool, maar dan kon de vrouw zelf bepalen hoe snel/langzaam ze de piercing zelf zette.
Mijn vraag is dan, je mag piercings toch helemaal niet laten schieten? Ik heb zelf ook een tragus piercing en heb deze ook gewoon laten piercen. Er werd mij toen ook verteld dat dit verboden was. Ik weet niet precies waarom, ik had gehoord omdat je kraakbeen dan versplinterd?
Ikzelf raad het haar af, omdat ik toch bang ben dat het straks misgaat. Kan iemand hier zijn mening over geven (over het laten schieten enzo?).
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
http://risks.bmezine.com/?Ear_Piercing_Guns
http://www.bmeworld.com/heidi/guns.html
En dan mag je zelf beslissen wat je er van vind![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tragus piercing die ik wel heb laten schieten. Nou is dat inmiddels al weer een jaar of 9 a 10 geleden en toen was het dus nog niet 'verboden'. Ik heb er nooit last van gehad maar het schijnt wel beter te zijn om hem te laten piercen.
Ik zou die retainer erin laten zetten bij de shop. Dan maar een langere genezingsperiode. Een baan gaat bij mij voorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, 30 mei heb ik een sollicitatiegesprek. Het is voor een organisatie die wonen & dagbesteding voor gehandicapten doet, dus ik denk dat mijn ring helaas niet gewardeerd gaat worden, gok ik zo. Het werk zelf is pas in juli, maar het gesprek dus niet. Hoe zouden jullie het oplossen?Ik denk dat ik gewoon zeg dat ik het expres nu gezet heb zodat er straks een retainer in kan.
Dus het is opzich wel te verwisselen nu al, ookal heelt het dan langer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik zou die retainer erin laten zetten bij de shop. Dan maar een langere genezingsperiode. Een baan gaat bij mij voor
Succes!
lijkt me ook het beste, als ze niet precies weten hoe het zit met piercings kun je het even kort uitleggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik denk dat ik gewoon zeg dat ik het expres nu gezet heb zodat er straks een retainer in kan.
Ja, als het met die retainer er nu niet van komt door wat dan ook, dan zal ik er zeker zelf over beginnen. Ik wil echt niet hebben dat ze me daarom sneaky afkeuren, want dat zie ik echt wel gebeuren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me ook het beste, als ze niet precies weten hoe het zit met piercings kun je het even kort uitleggen.
en misschien handig om er uit jezelf over te beginnen, komt wel netjes over
en gefeliciteerd met je solicitatie!
Bestel er anders zelf een op het web.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb gebeld, het kon inderdaad maar de retainers waren niet op voorraad en het bestellen kon nog even duren.. Maar ze had wel een ander goed idee, namelijk het balletje uit het ringetje klikken en het ringetje naar binnen schuiven. Kijken of dat lukt!
Lijkt me stug dat het verband houdt. Het is maar een klein velletje wat geprikt wordt, geen organen oid.quote:Op zondag 22 mei 2005 09:44 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik heb vrijdag een navelpiercing laten zetten, viel erg mee alleen heb ik sindsdien pijn in m'n onderbuik alsof ik ongesteld ben. Wat ik niet ben want ik gebruik de prikpil.
Zijn er mensen die weten of die 2 dingen een verband houden met elkaar? Kan natuurlijk ook toeval zijn, de piercing zelf ziet er al heel mooi uit en bloed niet meer. Ook met schoonmaken doet het geen pijn ofzo.
Nee denk ook niet dat er een eierstokje meegespietst is, alleen wellicht dat het vaker voorkomt, je navel geeft al snel een rotgevoel.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat het verband houdt. Het is maar een klein velletje wat geprikt wordt, geen organen oid.
Misschien heb je wat spierpijn door de tang. Dat wil nog wel eens voorkomen.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:29 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat er een eierstokje meegespietst is, alleen wellicht dat het vaker voorkomt, je navel geeft al snel een rotgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |