Ehm, het is een beetje uitgesmeerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Live webcam van het Koningsplein in Amsterdam, waarop Fok! en GoT met stoepkrijt hun fora aan het promoten zijn.
Overigens erg mooi beeld en bovendien snel gerefreshed, zeker voor een webcam. Bijna eng eigenlijk dat je zo duizenden mensen kan 'bespioneren' zonder dat ze het door hebben.
quote:Situatieschets:
- Een aantal members van Tweakers.net hebben er hun 'Henk' neergezet (G T)
- Verder staat er (k) HLPDSK. De (k) slaat op de MSN-smilie ( ) en HLPDSK slaat op HlpDsK, namelijk een moderator op GoT.
- Fok! is aanwezig geweest en heeft ervan gemaakt GoT Zuigt.
- Hierna heeft Fok! er 'Fok!' geschreven.
- GoT is toen gekomen met een waterpistool en heeft 'zuigt' weggewerkt.
- Hierna is GoT weggegaan omdat het water op was.
- Fok! heeft er daarna 'Geen Stijl' boven geschreven.
- Hierna is er een streep door Henk gezet en is hij ingekleurd.
- Toen is er 'Joy' onder geschreven en 'Boe' erboven.
- De laatste actie tot nu toe is dat Fok! de volgende tekst heeft opgeschreven: 'D_D' (wat slaat op z'n nickname Donald_Dick)
- De situatie was toen zo: Foto
- Fok! en D_D is weggebezemd door GoT!
Niels kent me wel aardigquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:39 schreef MrAli het volgende:
Iemand iets cadeau doen is leuk.
Alleen verzinnen wat je diegene cadeau wilt doen is meestal minder leuk omdat je het niet (goed) weet.
Ik had al wel wat suggesties gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:13 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Niels kent me wel aardig
hint hint hint
Nee, eigenlijk niet. Volgens mij kan ik mezelf dat niet aandoen
damn, dat is idd een erg mooi beeld!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Live webcam van het Koningsplein in Amsterdam, waarop Fok! en GoT met stoepkrijt hun fora aan het promoten zijn.
Overigens erg mooi beeld en bovendien snel gerefreshed, zeker voor een webcam. Bijna eng eigenlijk dat je zo duizenden mensen kan 'bespioneren' zonder dat ze het door hebben.
Ben al een best tijdje aan het kijken, verslavend, D_D gaat weer een aanval uitvoeren, zei hijquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
damn, dat is idd een erg mooi beeld!
mét geluid..
edit: gaaf! Ik zag net een tram voorbij rijden..
Ach ja Suuz, geen gerel dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:13 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Niels kent me wel aardig
hint hint hint
Nee, eigenlijk niet. Volgens mij kan ik mezelf dat niet aandoen
Er staat zelfs nu een ME busje op het logo. Kwam er trouwens net achter dat er ook geluid bij die cam zit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ben al een best tijdje aan het kijken, verslavend, D_D gaat weer een aanval uitvoeren, zei hij.
U mijne damequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:48 schreef DearPrudence het volgende:
Niels + Suuz!!!
Wat willen jullie pour jullie anniversaire??
Das van de ME, die staat er al de hele dag. Extra beveiliging voor Koninginnedag ofzo. Die camera is van een of ander hotel daar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Wat doet die zwarte bus daar eigenlijk?
Nee, van een gast die een nieuwe manier van coderen heeft uitgevonden, dit gebruikt hij als reclame, het is ook best mooi gedaan moet ik zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das van de ME, die staat er al de hele dag. Extra beveiliging voor Koninginnedag ofzo. Die camera is van een of ander hotel daar.
Dat is wel een goede film of niet? Of een beetje droevig.quote:
Mij slaan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
U mijne dame
maargoed, ik weet serieus niets te vragenGoudvissen zijn wel okey, maar ik heb nog geen vissekom en onze kat is er nogal dol op
![]()
Uhm... Drank / chips gaat altijd wel naar binnen, geld is altijd te besteden (liever geld dan een waardebon) en rotzooi waar je mee kan klooien of een leuk verhaal achter wordt ook geaccepteerd.
Verder sla ik Alwin voor elk cadeau dat ik meesterlijk vind, dus doe gek![]()
Idd, happy birthday to yooooooooooooooooooooouquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:59 schreef MrAli het volgende:
Suuz....!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Eindelijk een grote meid, eindelijk 17 jaartjes oud.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |