Same herequote:Op donderdag 28 april 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Ik hoef niet meegenomen te worden hoorMaar dan moet ik morgen nog maar ergens een cadeautje voor je verzinnen
Daar wil ik heenquote:Het is traag en niet zo comfortabel (hobbelig) maar er zijn prachtige treinroutes door Griekenland door vaak mooie omgeving. Zelf heb ik in 1993 een rondje Peloponnesos gedaan met de trein en dat was prachtig. Wel je rugzak vastmaken aan het bagagerek want anders valt hij er gegarandeerd uit.
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef MrAli het volgende:
Ja, Suuzje, wat had je voor je verjaardag gewenst te hebben?
(Een honkbalknuppel voor als Niels vervelend is is misschien wel wat.)
Dude zeg het dan goed...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef MrAli het volgende:
Damn, ik word echt kotsmisselijk, maar dan ook écht kotsmisselijk van die klotereclame van Versatel.Daar hebben ze het steeds over een 20 mb adsl abbonement...
Maar...
DAT BESTAAT NIET, DAT KAN NIET!!!
Ze bedoelen Mbit, maarja, mb is nogaltijd een hoeveelheid data op je harde schijf.![]()
Ze zeggen daaren 'embee', en ze schrijven mb. Kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude zeg het dan goed...
mb bestaat totaal niet, dat is mini-bit
Mb = megabit
MB = megabyte (8 bits in 1 byte)
deze twee kunnen gebruikt worden om de hoeveelheid data aan te geven
en dan voor internet:
Mb/sec = megabit per seconde (vaak gebruikte download omdat dat 8* zo veel is)
MB/sec = megabyte per seconde (echte downloadsneleheid voor bestanden enzo)
Je kan niet downloaden met 20Megabit of met 20Megabyte!![]()
Nope, Megabit is alleen een eenheid om ruimte aan te geven, net als MegaByte. Snelheid gaat natuurlijk per tijdseenheid, dus Megabit per seconde of Megabyte per minuut ofzo. Standaard is kilobit per seconde: kb/s. Wat je bij je browser ziet is kiloByte per seconde, oftewel kB/s. Zo duidelijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef MrAli het volgende:
Trouwens Niels, 20 Megabit (Mbit) is wel degelijk een manier om je internetsnelheid aan te geven hoor.
Damn man, als je het over 20 Mbit heb is het toch hopelijk wel duidelijk dat dat per seconde is, alles gaat namelijk per seconde. Bijna alles iig, en bij internetsnelheid is het altijd per seconde, en daarom is het afgekort gewoon 20 Mbit hoor. Zo duidelijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nope, Megabit is alleen een eenheid om ruimte aan te geven, net als MegaByte. Snelheid gaat natuurlijk per tijdseenheid, dus Megabit per seconde of Megabyte per minuut ofzo. Standaard is kilobit per seconde: kb/s. Wat je bij je browser ziet is kiloByte per seconde, oftewel kB/s. Zo duidelijk?
Helaas voegt het alleen weinig toe.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:23 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bit
rarara, welk deel van de tekst is mijn toevoeging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |