Pogingen te wagen om een verkapt stagiaire topic aan de gang te krijgen in onzquote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is Teardrop-nl nou?
oh daar ben je!
Heb het ook weer gevonden jaquote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is Teardrop-nl nou?
oh daar ben je!
Inderdaad maar het lukt niet echt... uitkijken dat ik geen ban krijgquote:Op woensdag 27 april 2005 14:38 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pogingen te wagen om een verkapt stagiaire topic aan de gang te krijgen in onz
Hahahaa, geweldig!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb het ook weer gevonden ja
Had eerst nog een klaagbaak topic over stages maar die werd ook al gauw gesloten... nu staat er nog een koffie topic open in de onzin van je leven, stiekem wilde ik die ook over stages laten gaan
nee, wie wil jou nou een ban gevenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het lukt niet echt... uitkijken dat ik geen ban krijg
Inderdaad ik vind dat er gewoon een [CENTRAAL] topic geopend moet worden voor stagiairesquote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef R-Alph het volgende:
Even vraag aan mod's of er een reeks gemaakt mag worden in GC. Zoals jullie zien is er genoeg interesse
Dank
Amenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zwiepje naar SES waar jullie van harte welkom zijn!
Have fun!
Dat lukt vast welquote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu alle stagiaires nog terug zien te krijgen
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 27 april 2005 16:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eeeey en we benne er weer!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |