Cockney is London...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Vassili_Z het volgende:
. Vooral die A in het cockney's is uber![]()
Bullocksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:38 schreef mineo39-76 het volgende:
Emailtje terug gehad van de VPRO over waarom de compilatie uitzending niet doorging...
Beste Frank,
Ik heb voor jou bij de desbetreffende afdeling gevraagd waarom de compilatie-uitzendingen niet zijn doorgegeaan.
Dat was aanvankelijk wel de bedoeling, maar om gecompliceerde redenen, die men mij ook bespaard heeft, is daarvan afgezien en is er aan het einde van de laatste aflevering van de eerste reeks een korte vooruitblik geweest om de overgang naar de tweede reeks enigszins te compenseren. De afdeling filmaankoop vindt dit zelf ook niet de beste /mooiste oplossing,maar had geen andere keus.
De kinderen spelen in de tweede serie niet zo'n belangrijke rol en daarom vond men het op deze manier acceptabel. dit zo te doen.
De kerstsspecial zenden wij niet uit, omdat die te lang is en wij er er geen passende plek in ons uitzendschema voor hebben kunnen vinden.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en dat u nog met veel plezier naar de tweede reeks zult kijken.
Met vriendelijke groeten,
Marlou Buisman, VPRO publieksinformatie
Zoveel gebeurt er trouwens niet in de kerstspecial, beetje flauw verhaal wat met besmet vlees te maken heeft enzoquote:
Marty gooide een blik benzine over de gepimpte Ford Capri van die nep Italiaan omdat hij niet wil dat ze moeder sex heeft, toen Steve Marty had omgepraat kwam Frank nog ff aan en gooide ze peuk per ongeluk op de benzinequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef du_ke het volgende:
Hij was erg leuk.
Maar wat was er recies met die ford gebeurd dan? Heb ik net niet meegekregen geloof ik.
Was weer erg leuk en zielig voor dat pleegkindje die weer naar een ander gezin moest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef A.l.e.x het volgende:
Marty gooide een blik benzine over de gepimpte Ford Capri van die nep Italiaan omdat hij niet wil dat ze moeder sex heeft, toen Steve Marty had omgepraat kwam Frank nog ff aan en gooide ze peuk per ongeluk op de benzine
Oh ok dat had ik wel gezien wist niet dat het een ford was.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Marty gooide een blik benzine over de gepimpte Ford Capri van die nep Italiaan omdat hij niet wil dat ze moeder sex heeft, toen Steve Marty had omgepraat kwam Frank nog ff aan en gooide ze peuk per ongeluk op de benzine
*Herinneringsschopje*quote:
Herhaling+videorecorderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:40 schreef du_ke het volgende:
Wel lastig dat ik zo bijna de hele avondetappe mis.
Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar de verschillende verhaallijnen zijn sowieso wat grilligquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:25 schreef mineo39-76 het volgende:
Toch blijf ik het een vreemde smoes van Kev vinden die hij Veronica vertelde...
"Je broer, Marty hielp me met aftrekken om te kijken of ik wel "goede zwemmers" heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |