Het is op dinsdagquote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef Vassili_Z het volgende:
Op de website van Nederland 3 zie ik bij: Nu en Straks geen shameless staan....ipv daarvan Law and Order... mmmm
Terwijl de TV gids zegt gewoon shameless vanavond...
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:12 schreef du_ke het volgende:
Shameless is toch dinsdagavond?
morgen: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4425994quote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef Vassili_Z het volgende:
Op de website van Nederland 3 zie ik bij: Nu en Straks geen shameless staan....ipv daarvan Law and Order... mmmm
Terwijl de TV gids zegt gewoon shameless vanavond...
Nee hoor, die was vandaag al.quote:
Ze hadden toch zelf de huizen in de fik gezet, om zo de verzekering te laten betalen voor de verbouwing...?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:58 schreef mineo39-76 het volgende:
In de kerstaflevering wordt de tweeling geboren en trekken Marty, de broer van Veronica en haar moeder bij Veronica en Kevin in... (Marty had het huis in de fik gezet)
Dat was Steve, de vriend van Fiona...quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef brighton het volgende:
Was weer een leuke aflevering
Ze hadden toch zelf de huizen in de fik gezet, om zo de verzekering te laten betalen voor de verbouwing...?
Ja, ik wist alleen niet dat je het over het ouderlijk huis van Veronica had, wist ook niet dat de moeder van Veronica bij Kev en Veronica inwoonde. Marty was me *fuckyoubitch* wel weer opgevallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Dat was Steve, de vriend van Fiona...
Maar Marty, de broer van Veronica had dus het ouderlijke huis van Veronica in de fik gezet en daarom is hij en hun moeder bij Veronica en Kev ingetrokken.
In 'Hollyoaks' was hij de pesterige bouwvakker (Spike the Brickie) die de verzekering oplichtte en Kurts vriendin Ruth bedreigde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:07 schreef mineo39-76 het volgende:
Marty, de manische, pyromane met Giles de la Tourette syndrome broer van Veronica...![]()
![]()
Hij gaat nog een hele leuke rol spelen in de rest van de serie!![]()
![]()
Klopt, enkele delen die ik gemist had heb ik intussen zonder ondertiteling gezien, dat Manchesteraccent is verdomd lastig te verstaan. Ben bang dat ik daardoor toch de helft van de humor gemist heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar zonder ondertiteling is dat wat moeilijk te volgen, vind ik..
Ik vind het zonder ondertiteling juist leuker; maar dan moet je wel erg goede oefening hebben gehad in de Engelse taal natuurlijk. Vooral die A in het cockney's is uberquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Klopt, enkele delen die ik gemist had heb ik intussen zonder ondertiteling gezien, dat Manchesteraccent is verdomd lastig te verstaan. Ben bang dat ik daardoor toch de helft van de humor gemist heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |