van het Channel4 forum:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:38 schreef Eltonno het volgende:
Nog een kleine 20 minuutjes en dan gaan we weer, vind nu net dit topic.. Volg het al van de eerste aflevering.. Wat een geweldige serie..
Maar... Ik ben al een tijd op zoek naar de themesong van shameless.. ben er al achter dat de artiest murrey (of murray) gold is, maar kan het nummer nergens vinden.. Wie kan me helpen???
dus dat word capturen van TV/AVIquote:Hello Shameless Fans
Thank-you for your enthusiastic interest in Murray Gold's music to Shameless.
There are ongoing discussions about releasing a soundtrack of Murray Gold's music on Shameless, however nothing has been finalized so no product/ mp3s are available - yet. Please sign up to our newsletter so we can keep you posted of developments.
Fantastische serie, ik volg het ook al een tijdjequote:
Ja, alleen heb ik nog nergens subs gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Iceflake het volgende:
[..]
Fantastische serie, ik volg het ook al een tijdje![]()
Ik denk dat ik straks ook maar de dvd ga bestellen![]()
Of zijn er afleveringen te downloaden?
Vanwaar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:23 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nog nergens subs gevonden
Wat was ook weer die andere Britse comedy waarbij 1 persoon Tourette-syndrom hadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef mineo39-76 het volgende:
Alleen jammer dat ze niet alle "kreten" van Marty vertalen...
Dat was Father Ted waarin die oude alcoholistische kapelaan(?) regelmatig Arse, Drink en Feck riep.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat was ook weer die andere Britse comedy waarbij 1 persoon Tourette-syndrom hadRoyle Family/League of Gentlemen? Vooral 'ARSE!' staat me bij...
Yups.quote:
Het zal niet.quote:
Geweldig acteur, maar ze blijven maar over die anderen zeiken.quote:
People I think we have a nutter here: APK thinks Manchester is in Ireland, he's got David Beckam as a pic.. and he's on about Irish tokkies??? Oi !!!! come and get a life!!! Shameless was set in Manchester and thats in the North of ENGELAND!!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:41 schreef APK het volgende:
Ierse tokkies.
En de rest was ook fantastisch.![]()
Ga a.s. vrijdag naar Engeland, shoppen naar serie 1 en hopelijk ook de rest.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
heb sinds vorige week serie 1 op DVD, over 3 weken ga ik naar ENG, haal ik de rest ook
Commentaar is niet nodig. Jij maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef Dandilion het volgende:
People I think we have a nutter here: APK thinks Manchester is in Ireland, he's got David Beckam as a pic.. and he's on about Irish tokkies??? Oi !!!! come and get a life!!! Shameless was set in Manchester and thats in the North of ENGELAND!!!!!
2 fingers up for you!!!!![]()
Eerst nog 'Curb your enthusiasm', ook leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef keeper het volgende:
Goede serie. En erachteraan meteen League of Gentlemen.
Ik las op de Channel 4 site, dat seizoen 2 pas begin october uitkomt op DVDquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:42 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Ga a.s. vrijdag naar Engeland, shoppen naar serie 1 en hopelijk ook de rest.
Jammer dat ik een paar afleveringen heb gemist maar dit vond ik echt een SUPER AFLEVERING!!!
Die had zichzelf in de nesten gewerkt met coke verhandelen (politie kwam erachter, hij moest stoppen, deed nog een aflevering, politie erbij, supplier dacht dat hij een mol was, een gast vermoord), en moest op het einde vluchten voor de supplier.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:36 schreef janjesper1 het volgende:
Hallo, ik zie dit forum voor het eerst. Leuk om te lezen dat er nog meer fans zijn. Ik heb 1 groot probleem; door een stommiteit heb ik de aflevering van 2 weken geleden gemist. Kan iemand mij vertellen wat er met Steve is gebeurd??
Wordt dat nog ergens uitgezonden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:28 schreef J_TM het volgende:
In de grote stiefbroer van de tassendief herkennen we een andere Carl, die uit het in dezelfde buurt gesitueerde 'Burn It'.
Serie 1 is al afgelopen! Nog 4 afleveringen en dan is serie 2 ook al weer voorbij...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:28 schreef Dandilion het volgende:
tot wanneer loopt serie 1? wanneer zenden ze de laatste uit?
Goeie keusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Nog nooit gezien maar lijkt me leuk.. tvp![]()
Kreeg vandaag een tip van iemand die zei dat het leuk was dus maar ff kijken vandaag..quote:
Leuk was het zeker weer, maar toch vond ik dit een van de mindere afleveringen.... ik vond het sowieso leuker toen Steve er nog in zat.quote:
Jij houdt van bloed he - nog 6 nachtjes slapen golfer, zet maar streepjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Aan de preview van volgende week te zien wordt dat ook weer een heftige aflevering. Verheug me er nu al op.
En als ie dan zijn echte vader ziet, een exacte copie van Frank...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
Briljant, fokkin' briljant - die scene dat hij zijn 'vader' omhelst
7 nachtjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij houdt van bloed he - nog 6 nachtjes slapen golfer, zet maar streepjes![]()
Ja, maar ze lieten zijn gezicht niet goed zien, zou best kunnen dat Frank die vent speelde....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
En als ie dan zijn echte vader ziet, een exacte copie van Frank...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 maanden en dan begint dus seizoen 3, zal wel september 2006 op Nederland 3 zijn...![]()
Edit:
Het 3e seizoen telt maar 8 afleveringen... (1 van 90 minuten en de rest 50 minuten)
Nog meer spoilers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door mineo39-76 op 02-08-2005 23:54:22 ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef mineo39-76 het volgende:
Feature Length Special (episode #20) * 90 minutes
Is gonna air: Wednesday January 4, 2006 on Channel 4
(en dus ook via torrent systeem)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 maanden en dan begint dus seizoen 3, zal wel september 2006 op Nederland 3 zijn...![]()
Edit:
Het 3e seizoen telt maar 8 afleveringen... (1 van 90 minuten en de rest 50 minuten)
Nog meer spoilers...
8 nieuwe afleveringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |