Tis in ieder geval subtieler dan Flodder.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga vanavond, denk ik, wel even kijken.
Stond ook in mijn TV-gids lovend stukje over.
Nope.quote:
Vooral Fiona (de oudste zus) is érg goed!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Nope.
En er wordt erg overtuigend geacteerd.
Frank (de vader) is toch meer een bijfiguur...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Frenkel het volgende:
Ja ik ga het ook zeker verder volgen!
Was een leuke aflevering, maar ik had wel verwacht dat het meer over die vader zou gaan, of komt dat nog dan?
http://www.imdb.com/title/tt0377260/
quote:Het is vrijdagavond en barman Kev wordt belaagd door dronken, geile vrouwen. Als er één wel erg persoonlijk wordt, vertelt hij haar dat hij gaat trouwen. Maar er is een probleem, zijn eigen vriendin weet het nog niet. Mandy verdraagt de afwijzing van Ian niet en haar broers zijn op oorlogspad. Het nieuws dat Kev en Veronica gaan trouwen, gaat als een lopend vuurtje door de buurt en Kev ziet zich gedwongen Veronica nu ook echt ten huwelijk te vragen.
Het mooie was dat ie zelf gedurende de hele aflevering verkondigde wat hij allemaal niet met pedo's zou doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Prachtig weer.
En Frank die dochter van zijn vriendin ook nog even te grazen nam.
Het was eerder andersom, de dochter nam Frank te grazen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
Prachtig weer.
En Frank die dochter van zijn vriendin ook nog even te grazen nam.
Geweldig toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Die laatste scène dat Lip over Frank heengezeken heeft en Frank als ie weggaat nog iemand tegenkomt die vraagt hoe het met 'm gaat.![]()
Ja helemaal goedquote:
Serie 1 is al op DVD uit (maar waarschijnlijk nog niet in Nederland)quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:41 schreef NRH het volgende:
Very funny, maar ook wel weer dat drama. Mijn favoriete combinatie.
Is de serie ook op DVD verkrijgbaar eigenlijk?
Op de DVD dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef hoM3r het volgende:
Shit ik heb het gister gemist... Kan ik het nog ergens terugzien?
Mm geen Nederlandse ondertiteling,quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef Greetings het volgende:
Serie 1 is trouwens te koop op www.play.com voor 15 pond inclusief verzendkosten.
Ach als Engelse ondertiteling niet genoeg is, dan heb je zelf ongeveer het niveau van de gemiddelde Shameless-familielidquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:04 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Mm geen Nederlandse ondertiteling,
mn vader is op zoek naar deze dvd maar dan met Nederlandse ondertiteling..
Vraag me af of die er uberhaupt nog komt..
En dit willen wij weten omdat ...?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:08 schreef kamagurka het volgende:
Tsja, nu heeft m'n vader me gezegd dat ik hier ns naar moest kijken, maar ik ben bang dat het mijn humor niet helemaal is of dat de context me niet ligt (dat laatste weet ik eigenlijk wel zeker). Terwijl ik het toch vaak eens ben met zijn televisie/filmsmaak
...oh, ehh sorry, shameless haleluja!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dit willen wij weten omdat ...?
LOLquote:
zal idd wel een gevalletje -te laat ingeschakeld- zijn, heb ik wel met meer goede series gehad. Ik leen de box tzt wel van mijn paquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik denk echt dat je vanaf aflevering 1had moet kijken, er zit een redelijk doorlopend verhaal in!
Ome Tonny..quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:41 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ach als Engelse ondertiteling niet genoeg is, dan heb je zelf ongeveer het niveau van de gemiddelde Shameless-familielid
Ik vind het een mooi accent, die A komt er mooi naar vorenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:34 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ome Tonny..![]()
Maar serieus, het is nogal een raar accent, dus de humor is moeilijk te vertalen, een Engelse ondertiteling helpt daar voor een ouder iemand evenmin bij.
De eerste 2 seizoenen zijn compleet online te vinden in een mooi .RAR pakketjequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef Dandilion het volgende:
![]()
wat een mutsie ben ik ook he!
neem ik dinsdag wel desp.housewives op.. was "op tijd" thuis voor shameless.. ben ik gewoon naar bed gegaan zonder het te kijken!
dus als iemand het in het kort me wilt vertellen hel graag!
taa! see yers
quote:edit door golfer: leer nou eens met spoilerstags te werken!
Lip piste vanuit het raam even over Frank heen, die dat gelaten over zich heen liet komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef brighton het volgende:
Ik had de aflevering van vorige week opgenomen, en heb die net gekeken. Nou stond het eind er niet op. Zou iemand hier dat even kunnen vertellen. Frank stond bij het raam van Lip om z'n excuses aan te bieden, en toen hield de band op. Is het goed gekomen of is er nog wat anders schokkends gebeurd?
Ik hoop niet dat iemand het verklapt, dat zal de aflevering volgende week wel uitwijzen, ik wil het in ieder geval nog niet weten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Greetings het volgende:
Gaat die Frank echt dood volgende week of is het een trucje om dat geld niet te hoeven betalen ofzo? (ik ken de verhaallijn echt nog niet).
Ik hoorde van iemand dat er over 2 weken inderdaad geen uitzending isquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:02 schreef mineo39-76 het volgende:
Het enige nadeel is dat volgende week de laatste aflevering is van seizoen 1 !!!
Ik ben benieuwd of de VPRO direct doorgaat met seizoen 2...
EN... ze moeten niet vergeten de "kerstaflevering" (gaat niet over kerstmis) van 90 minuten uit te zenden!!! Die zit namelijk tussen seizoen 1 en 2 in en is best wel belangrijk!
Die was bij haar oma gaan wonen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:58 schreef Greetings het volgende:
Waar was dat pijpsletje vorige aflevering eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |