Hmm. Zegt me ook niets.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Da's in de volksmond ook wel "differentieren en integreren".
How come?quote:Mja, met whiskey verlang ik altijd naar Jazz. Moet ik weer naar binnen lopen.
Wat is de strekking er van?quote:Ik lees zelf vaak ook boeken waar je iets van opsteekt: biografieën, of boeken over kunststromingen, muziek en dergelijke. Een goed literatuurboek heb ik al jaren niet gelezen....maar ik vond "De Avonden"van Reve wel erg appart. Spreekt je wel aan, denk ik![]()
nu al ?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fotoboek van Lupa_Solitaria
Lupa heeft een fotoboek!
truste dan maarquote:Op woensdag 27 april 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik ben gezwicht. En nu ga ik naar bed.
Mmm..nou ja, laat dan maar links liggen. Als ik dronken wordt op de volgende meet ga ik je er wel mee lastig vallenquote:
Haa, sfeertje toch. Maar ik lurk ook wel whiskey zonder jazz hoor.quote:How come?
[..]
Die is er niet. Er gebeurt zoveelhonderd pagina's geen drol in dat boek. Alleen het einde, dat maakt dan een hoop goed. Het gaat over een kerel net na de 2e wereldoorlog die zich stierlijk verveeld. En dat uit hij door wat cynisch te zijn naar zn omgeving toe.quote:Wat is de strekking er van?
Gister nogquote:Op woensdag 27 april 2005 22:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben je naar Queen 2 geweest ?
Als je mij wilt imponeren is dat helemaal niet nodig hoor. Met drank op vind ik iets al snel intelligent klinken.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mmm..nou ja, laat dan maar links liggen. Als ik dronken wordt op de volgende meet ga ik je er wel mee lastig vallen
Ik ook wel zonder jazz hoor.quote:Haa, sfeertje toch. Maar ik lurk ook wel whiskey zonder jazz hoor.
Hmm.. Twijfelgevalletje.quote:Die is er niet. Er gebeurt zoveelhonderd pagina's geen drol in dat boek. Alleen het einde, dat maakt dan een hoop goed. Het gaat over een kerel net na de 2e wereldoorlog die zich stierlijk verveeld. En dat uit hij door wat cynisch te zijn naar zn omgeving toe.
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
Ik ben zo even een douche pakken, maar daarna ga ik naar bed en kom ik niet meer terug om jullie nog te groeten. Jullie zullen het dus verder zonder mij moeten doen.
Truste!![]()
en ? hoe was het ? hoe was bv. die zanger ? is het een kopie van Freddy of heeft hij een geheel eigen stijl ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |