Goh ken je me nu al door en door ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goh ken je me nu al door en door ?![]()
En hoe laat moet je beginnen Megter?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Zozo, binnen de minuut nog een uur extra moeten werken![]()
Ik ben altijd om 16:15 klaar![]()
-O_quote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
En hoe laat moet je beginnen Megter?
* Remzerrr ziet een mogelijk mede-nepstagiair![]()
Goede basis om een relatie te beginnenquote:
moet je je ogen verder los doen, dan zie je er nog meerquote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Kom je vanavond langsquote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen. Ik heb vriendjes gehad. Zoiets heet dus bisexueel.
Moet eigenlijk van 8 tot half 5, maar door de bussen begin ik pas om 8:10 en werk zoals gezegd tot 16:15.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
En hoe laat moet je beginnen Megter?
Ze zei bisexueel...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen. Ik heb vriendjes gehad. Zoiets heet dus bisexueel.
aaaaaahquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef Vigile het volgende:
Tering, ik ga effe een keertje kletsen bij een collega en aansluitend een lange pauze vieren...je komt terug en het hele topic is vol. Vervolgens is er een vervolgtopic waarbij zal op de 4e pagina zitten en staat er in de OP een opsomming van de meepostende stagiairs waarbij ik, JA IK, UITGEREKEND IK, vergeten ben. Terwijl ik al vanaf het 1e uur actief meehelp met het vullen van deze topics![]()
En ik heb zelfs in het 1e topic uitgebreid toegelicht waar ik stage loop: bij de kamer van koophandel waar ik een marktonderzoek doe!
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef Remzerrr het volgende:* Remzerrr is nog de nepste stagiair
![]()
En moet nog iets meer dan een jaar voor mn diploma
Zo nep als de middelste broekzak van je streng gereformeerde tante:)quote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef Remzerrr het volgende:
Ja jullie zijn allemaal nep-stagiairs maar ik ben het ook nog qua 'werk'tijden![]()
en Megter dus misschien ook wel![]()
quote:
ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef Remzerrr het volgende:* Remzerrr is nog de nepste stagiair
![]()
En moet nog iets meer dan een jaar voor mn diploma
Adem in. Adem uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef Vigile het volgende:
Tering, ik ga effe een keertje kletsen bij een collega en aansluitend een lange pauze vieren...je komt terug en het hele topic is vol. Vervolgens is er een vervolgtopic waarbij zal op de 4e pagina zitten en staat er in de OP een opsomming van de meepostende stagiairs waarbij ik, JA IK, UITGEREKEND IK, vergeten ben. Terwijl ik al vanaf het 1e uur actief meehelp met het vullen van deze topics![]()
En ik heb zelfs in het 1e topic uitgebreid toegelicht waar ik stage loop: bij de kamer van koophandel waar ik een marktonderzoek doe!
![]()
Dan heb je tenminste even wat te lezenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef Vigile het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |