Of natuurlijk snel van stageplek wisselenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ze is erachter gekomen dat we op het zelfde bedrijf zitten en ze komt nu hier langs![]()
Kan dat dan, werken op je stagequote:Op woensdag 27 april 2005 12:59 schreef Remzerrr het volgende:
Ze zal toch niet echt aan t werk zijn he
Jah dat kan natuurlijk ook jaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Of natuurlijk snel van stageplek wisselen
Ik woon in zeist, iedere morgen neem ik de 54 om 7.44 naar utrecht centraal, dan loop ik heel centraal station over en neem ik de 1 naar mijn stage, meestal kom ik hier precies om 8.30 aanquote:Op woensdag 27 april 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik was ff aan t posten in ander topicik loop stage bij bv jong nederland. ik zit bij de jaarbeurs. en ik ga iedere ochtend op de fiets. Zeg als jij bus 1 neemt, waar woon je dan
Jah inderdaad we zouden best een keer wat kunnen afsprekenquote:
Waar een stagetopic al wel niet goed voor kan zijnquote:
tijdens de stagetijdquote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jah inderdaad we zouden best een keer wat kunnen afspreken![]()
Neej salade is ook goedquote:Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zolang het maar geen pannenkoeken zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |