Tja, ik loop op het moment ook geen stage ofzo. Anders had ik in tegenstelling met jullie totaal geen tijd voor dit soort ONZ topics.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar natuurlijk dat zou ik ook zeggen![]()
Zit je ook in utrecht op stage ? waar zit jij dan ?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben ook weer terug van stage. was niet echt gezellig, collega kreeg telefoon dat een vriendin was overleden. altijd gezellig
Ik kan niet tegen pannenkoeken, mag ik dan salade? en utrecht klinkt goed, pannenkoeken restaurant is misschien 10 minuten lopen
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
oke jongens, ef een mopje
Wat is M.T.P.?!
(waar is ijsmeis eigenlijk)
croeselaan, en jij?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je ook in utrecht op stage ? waar zit jij dan ?
dus in die slappe-stageuren heb je ook nog eens pauze. nep stagiairquote:Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef Remzerrr het volgende:
* Remzerrr is ook weer terug.
Wat gaan jullie snel![]()
Hahaha euhm zitten wij soms op hetzelfde bedrijf ?quote:
3 bruine boterhammen, waarvan 1 met filet americain en 2 met slankie en tomaat, en een glas water.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef knox_ het volgende:
2 sausijzenbroodjes, 2 strokbroodjes, en een pak appelsientje![]()
welk bedrijf dan? of welke zijstraat van de croeselaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahaha euhm zitten wij soms op hetzelfde bedrijf ?....
Ik zit op een zijstraat van de croeselaan
Neem jij ook bus 1 naar je stage ?quote:
Trimbos instituut.....quote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
welk bedrijf dan? of welke zijstraat van de croeselaan?
Misschien kunnen we wel naar elkaar zwaaien
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 12:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dus in die slappe-stageuren heb je ook nog eens pauze. nep stagiair
(ohw sorry, ik blijf het zelf een leuk grapje vinden)
Volgens mij is ze geschrokkenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar zit jij dan ?
Inderdaad ze is erachter gekomen dat we op het zelfde bedrijf zitten en ze komt nu hier langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |