waarom nokke we hem niet gewoon op stage en gaan we met ze allen naar een pannekoeken restaurantquote:Op woensdag 27 april 2005 12:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hou nou toch eens op over die pannenkoeken !!! ik krijg echt zin om nu naar de supermarkt te gaan, pannenkoekenmix te kopen en dan naar huis te gaan om lekker pannenkoeken te bakken !!![]()
Helaas is dat niet mogelijk![]()
Is goed, ga jij eerst? ik zie je buiten over een uurtjequote:Op woensdag 27 april 2005 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom nokke we hem niet gewoon op stage en gaan we met ze allen naar een pannekoeken restaurant
gelukkig loop je geen stage bij mij, smeerlapquote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef UFOtje het volgende:
Wat denk jij ijsmees is masturberen op je stage nou een taboe of niet?![]()
Ik vind dat het eigenlijk wel moet kunnen.
En als er dan een klant binnen komt lopen dan vraag je hem of hij mee wil helpen, zo niet dan vraag je of ie ff op de gang kan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef UFOtje het volgende:
Wat denk jij ijsmees is masturberen op je stage nou een taboe of niet?![]()
Ik vind dat het eigenlijk wel moet kunnen.
Ach... kijk, een beetje fatsoenlijk bedrijf heeft toch gewoon keurige toiletten?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als er dan een klant binnen komt lopen dan vraag je hem of hij mee wil helpen, zo niet dan vraag je of ie ff op de gang kan wachten![]()
Zal lekker ruiken daar op de wc's bij julliequote:Op woensdag 27 april 2005 12:23 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ach... kijk, een beetje fatsoenlijk bedrijf heeft toch gewoon keurige toiletten?
Welke stad gaat het worden ?? utrecht denk ik maar he dat is lekker centraalquote:
Ik kom ookquote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is goed, ga jij eerst? ik zie je buiten over een uurtje![]()
Ah dus jij masturbeert op de toiletten van je stagebedrijf.... het is maar waar je geil van kunt wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:23 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ach... kijk, een beetje fatsoenlijk bedrijf heeft toch gewoon keurige toiletten?
ik loop stage in velp, bij arnhem, kan dus snel in utreg zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Welke stad gaat het worden ?? utrecht denk ik maar he dat is lekker centraal![]()
Hoef ik tenminste ook niet zover te reizen![]()
Denk maar aan die heerlijke pannenkoeken dan gaat de tijd ineens stukke snellerquote:
Mah, ik lul ook maar een beetje om jullie bezig te houden!quote:Op woensdag 27 april 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah dus jij masturbeert op de toiletten van je stagebedrijf.... het is maar waar je geil van kunt worden![]()
Pannenkoeken horen groter te zijn !!!! gewoon zo'n koekenpan formaat die zijn heerlijkquote:
Maar natuurlijk dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Mah, ik lul ook maar een beetje om jullie bezig te houden!
M.T.P = Meest Toffe Postquote:Op woensdag 27 april 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
oke jongens, ef een mopje
Wat is M.T.P.?!
(waar is ijsmeis eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |