quote:
Ik heb net een tussentijdse evaluatie/beoordeling gehad, de categorie: Slap lullen op Fok! stond er nieteens tussenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daarom dat dit stage topic ook al 3 delen meegaat.... omdat we hier heel veel leren![]()
Dan zal dat papier op zijn stage wel over datum zijn. Heeft ie dalijk een beschimmelde anusquote:Op woensdag 27 april 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Page.
Weet je waar dat vandaan komt?
Gennep.
Papierfabriek Gennep.
Wheheh. Alleen de fabriek hier is sinds 2 á 3 jaar weg.
Dacht ik:quote:Op woensdag 27 april 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik woon bijna op de grens van Duitsland, Gelderland, Brabant, Limburg.
That makes me a DuGeBraLi.
Me vader komt uit Kerkrade. Is dat goed genoeg?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dacht ik:
Die woont in het midden of het zuiden vam limburg. Woont ze daar
Zuiden is de bom![]()
Dat is weer duitslandquote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me vader komt uit Kerkrade. Is dat goed genoeg?.
Blijkbaar niet als jij erover begintquote:Op woensdag 27 april 2005 12:10 schreef UFOtje het volgende:
Masturberen op je stageplaats, is dat eigenlijk een taboe?![]()
Is dat een reactie op de reactie van Teardrop-nl?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:10 schreef UFOtje het volgende:
Masturberen op je stageplaats, is dat eigenlijk een taboe?![]()
Welkom terugquote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Terug van de pauze, gaat hard hoor dit topic
Hmm ? mis ik iets ?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is dat een reactie op de reactie van Teardrop-nl?
Kippensoep met 4 boterhammetjes..quote:Op woensdag 27 april 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Lekker gelunched ?
Ben je weer helemaal op de hoogte na het lezen van het topic ?![]()
Oooooohw dat, oke ik weer helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 27 april 2005 12:15 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Als je de vorige pagina naar boven had gescrolld
Ik loop stage bij een groothandel in ijzerwaren, doe iets met een computer, automatisering of zo...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, watvoor stages loopt iedereen eigenlijk? wel zo interessant om te weten.
Ik loop stage bij een evenementenbureau, doe sales (als het ooit nog zover komt)
Is wel akelig dichtbijquote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me vader komt uit Kerkrade. Is dat goed genoeg?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |