quote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet niet of dat wel mag van mn vriendje.....![]()
wat bedoel jequote:Op woensdag 27 april 2005 13:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog maar een keer....
en wat is daarop uw antwoord![]()
Moeten toch iets doen tijdens stagequote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we zijn wel heel hard op weg om alweer een deel 4 te openen he....
Welcome in my worldquote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, leuk meisje ontmoeten die in de buurt stage loopt, heeft ze al een vriendje![]()
![]()
goeie actie van pearl!!!11quote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef Vigile het volgende:
[..]
Juist ik onderzoek de effectiviteit van o.a. die slogan
Je moet ook áltijd eerst 't fotoboek tjekken.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, leuk meisje ontmoeten die in de buurt stage loopt, heeft ze al een vriendje![]()
![]()
En Ijsmeis wil je ondertussen ook niet meer terugquote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Neem dan dit commentaar op in je onderzoek :quote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef Vigile het volgende:
[..]
Juist ik onderzoek de effectiviteit van o.a. die slogan
Maarreh, wat zou ik moeten doen? nou ? hé? nou?
dan moeten we maar als vrienden afsprekenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
*noteerd*quote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neem dan dit commentaar op in je onderzoek :
Ik vind die slogan + reclame echt ongelooflijk irritant !!! als ik die reclame hoor/zie wordt ik heel agressief en wil ik de tv door het raam gooien !!!![]()
Vrienden kunnen ook noikenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moeten we maar als vrienden afspreken
Hij is wanhopigquote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moeten we maar als vrienden afspreken
wou je toch maar pannekoeken etenquote:
Neuh werk ??? daar hou ik niet van....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je gaat je nu toch niet op je werk storten he?
dit topic zal neit hetzelfde zijn zonder jouquote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh werk ??? daar hou ik niet van....
Hoezo trouwens bang dat je me gaat missen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |