Ali Bquote:Op woensdag 27 april 2005 09:41 schreef R_Style het volgende:
..... Wie dit programma gaat presenteren is nog niet bekend...
en terechtquote:Op woensdag 27 april 2005 09:55 schreef MouseOver het volgende:
Wat is het voor een ziek idee om je wederhelft specifiek op afkomst te selecteren? Zien ze nederlanders als superieur ofzo?
Zoals? Nederlanders van noordafrikaanse afkomst op zoek naar blonde vrouwtjes?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef Flurry het volgende:
hoop dat het programma wat vooroordelen kan wegnemen...
misschien blijkt dat mensen van buitenlandse afkomt over het algemeen geen godsdienstfanatistische (godsdiensfanatieke? whateverquote:Op woensdag 27 april 2005 10:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zoals? Nederlanders van noordafrikaanse afkomst op zoek naar blonde vrouwtjes?
Een allochtoon en een buitelander zijn 2 verschillende dingen, een allochtoon woont al in Nederland en een allochtoon van bijv. Spaanse afkomst kan toch ook een Spaanse partner zoeken? Wel leuk om zo een kijkje te krijgen in de huizen van mensen uit andere culturen, kan veel stomme vooroordelen wegnemen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef Andrew1985 het volgende:
doet me gelijk denken aan trouwen voor een verblijfsverguning :p
maar dat zal vast wel onzin zijn de makers van het programma zullen vast wel informatie uitzoeken over de personen die zich er voor opgeven
ja je hebt gelijk ik had er te snel over heen gelezenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:42 schreef harlingen het volgende:
[..]
Een allochtoon en een buitelander zijn 2 verschillende dingen, een allochtoon woont al in Nederland en een allochtoon van bijv. Spaanse afkomst kan toch ook een Spaanse partner zoeken? Wel leuk om zo een kijkje te krijgen in de huizen van mensen uit andere culturen, kan veel stomme vooroordelen wegnemen.
"Yoyo hier Ali B man weet je *wapper met handjes* vandaag *wapper met handjes* ja vandaag man gaan we even vet kijken naar Hafssan *wapper met handjes* Hij soekt een vrouw weet je, van nederlandsfe afkomfst, weet je *wapper met handjes* ziet hij de liefde bij die hoer Karin? *wapper met handjes* of bij die bitch Rita? *wapper met handjes* Szie het hier, in Allochtoon *wapper met handjes* szoekt vrouw"quote:
Ja, bijvoorbeeld over negers en grote lullen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef Flurry het volgende:
hoop dat het programma wat vooroordelen kan wegnemen...
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld over negers en grote lullen.
Daar is echt niks van waar
En welke doos wil nou een Nederlander die zijn eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:48 schreef Scorpie het volgende:
welke kutslet wil nou een negert die geen nederlands kan praten
Dat ligt aan de makeup en belichtingquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Flurry het volgende:
[..]![]()
![]()
maar hoe zit dat dan in die filmpjes?
penismascara? damn, zo leer ik nog 's wat nieuwsquote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ligt aan de makeup en belichting
Tip: probeer eens een seksshop. Gewoon even aan de verkoopster vragen, die weet meestal wel waar je het kan vinden.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
penismascara? damn, zo leer ik nog 's wat nieuws
erm... en waar is dat te koop, bijvoorbeeld?
Ach, zolang de uitspraak goed is, hoor je mij niet klagen over de schrijfwijze.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En welke doos wil nou een Nederlander die zijn eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven?![]()
Die meisjes hebben allemaal hele kleine handjesquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Flurry het volgende:
[..]![]()
![]()
maar hoe zit dat dan in die filmpjes?
Het schijnen wel vaak kleine chicks te zijn... rond de 1.50 of 1.60... dus het zou best kunnen met die kleine handjesquote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die meisjes hebben allemaal hele kleine handjes![]()
En welke doos wil nou een Nederlander die niet eens weet wanneer hij bepaalde woorden wel of niet moet gebruiken?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En welke doos wil nou een Nederlander die zijn eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven?![]()
En welke doos wil nou een slecht opgeleide allochtoon die haar slaat, kinderen verwekt alsof het kleine konijntjes zijn, z`n hele familie hierheen laat overkomen onder het mom van familiehereniging, alleen maar z`n hand op kan houden bij de regering voor een uitkering, de hele dag geen reet doet in het huis en alleen maar tv kijkt, die alleen maar schapievlees eet, en geen enkel fatsoen in z`n donder heeft om een normaal gesprek met zn vrouw te voeren, want zij is onderdanig aan hem.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef boyv het volgende:
[..]
En welke doos wil nou een Nederlander die niet eens weet wanneer hij bepaalde woorden wel of niet moet gebruiken?
Een beetje zou ik het niet willen noemen.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En welke doos wil nou een slecht opgeleide allochtoon die haar slaat, kinderen verwekt bij het leven, zn hele familie hierheen laat overkomen onder het mom van familiehereniging, alleen maar zn hand op kan houden bij de regering voor een uitkering, de hele dag geen reet doet in het huis en alleen maar tv kijkt, die alleen maar schapievlees eet, en geen enkel fatsoen in zn donder heeft om een normaal gesprek met zn vrouw te voeren, want zij is onderdanig aan hem.
Of generaliseer ik nu een beetje? Excuses als je je aangesproken voelt.
Waarvan acte.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een beetje zou ik het niet willen noemen.
Is een grap van Theo Maassen overigens.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het schijnen wel vaak kleine chicks te zijn... rond de 1.50 of 1.60... dus het zou best kunnen met die kleine handjes
Da's echt geen meisje van 13. Echt wel boven de 20.quote:
Kijk es in welk subforum we zittenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:53 schreef lenin het volgende:
geloof er geen hol van en heb nog steeds geen bron gezien?!
Ze komt in de Playboyquote:Op zondag 1 mei 2005 15:56 schreef R_Style het volgende:
van mij mag Touriya Haoud het wel presenteren... hebbe we iedergeval wel iets om naar te kijken
90% van de nederlandse vrouwen denk ik, als je weet hoeveel randdebielen er in nederland wonen die geen correcte zin kunnen makenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef ScienceFriction het volgende:
"Allochtoon checkt die vrouwtje" zou een betere titel zijn...
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:56 schreef GWD het volgende:
[..]
90% van de nederlandse vrouwen denk ik, als je weet hoeveel randdebielen er in nederland wonen die geen correcte zin kunnen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |