Postopkrikkerquote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef BrauN het volgende:
Offtopic:
dolle_hond, wat is voor jou precies de reden dat je werkelijk elk nummer wat je luistert hier post?
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef BrauN het volgende:
Offtopic:
dolle_hond, wat is voor jou precies de reden dat je werkelijk elk nummer wat je luistert hier post?
Wat luister je nu? oude stijl, deel 633quote:Op woensdag 27 april 2005 14:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
offtopic:
wat is dit voor topic dan?
het is iig leuker om te doen dan in ONZ te lopen emmeren.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat luister je nu? oude stijl, deel 633
Maar mên, om nou elk nummer wat je luistert hier te posten is wel een beetje zielig.
maar serieus, wat is de toegevoegde waarde voor iemand anders?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is iig leuker om te doen dan in ONZ te lopen emmeren.
bovendien is t posten van die nummers tamelijk eenvoudig
ok:quote:Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maar serieus, wat is de toegevoegde waarde voor iemand anders?
Moet ik nu denken: o tof, dat ga ik ook luisteren? Je houd jezelf lekker bezig in ieder geval.
het komt minder postopkrikkerig over als je gewoon je playlist copy-paste, ben je voor een paar uur klaar. Dat staat niet zo stom als om de 3 minuten te gaan posten.
dan ben je dus toch gewoon kansloosquote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef dolle_hond het volgende:
en zeker jij zou moeten weten dat dit topic gewoon een postopkriktopic
ik vind het vooral kansloos als je je druk gaat maken over het postgedrag van anderenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dan ben je dus toch gewoon kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |