http://www.tv.com/south-park/show/344/episode_listings.html&season=0quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of zes gezien, zij heeft een paar DVD's. In ieder geval Damian en diegene met Starvin Marvin. Welk seizoen is dat? Het smaakte in ieder geval naar meer, ga maar eens wat DVDtjes aanschaffen!
Kenny en de PSP vond ik nou ook weer niet zó geweldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef sooty het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik 908 en 909 een beetje tegenvallen.
Ik begrijp dat je een topper als die aflevering van Kenny met zijn PSP moeilijk kan overtreffen, maar deze laatste twee lijken een beetje zielloos in elkaar gezet; alsof Trey en Matt zich er niet mee bemoeid hebben.
Damien, Pink Eye en Big Gay Al's Big Gay Boat Ride (allen uit het eerste seizoen) behoren toch echt tot het beste werk van South Park. Het laatste gedeelte van seizoen drie, en seizoenen vier en vijf waren ruk, maar daarna zijn ze weer heel sterk geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef Steve.Porter het volgende:
dat zijn de eerste south parks, die zijn nog lang niet zo leuk!
Echt wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Kenny en de PSP vond ik nou ook weer niet zó geweldig
duh, dat maakte het ook zo grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
marjorine = uitgesproken als margerine, is een soort van boter = butters. Het kwartje viel net pas, ik snapte de titel al niet
die link had ik nog helemaal niet gelegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
marjorine = uitgesproken als margerine, is een soort van boter = butters. Het kwartje viel net pas, ik snapte de titel al niet
* tonks ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:11 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
die link had ik nog helemaal niet gelegd![]()
Thanks, heb het gelijk opgezocht en heb deze afleveringen gezien: Starvin' Marvin, Mr. Hankey, the Christmas Poo, Damien, Tom's Rhinoplasty, Mecha-Streisand en Cartman's Mom is a Dirty Slut. Het smaakte absoluut naar meer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://www.tv.com/south-park/show/344/episode_listings.html&season=0
En zoeken maar.
Starvin Marvin: " 8: Starvin' Marvin 1-11" (Seizoen 1 dus ja)
ja inderdaad, was een mooi einde geweest ipv deze afkap ineens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Kipman het volgende:
jammer dat ze in de laatste aflevering dat dode varken nog niet even lieten rondlopen door South Park
seizoen 5 ruk? Dat was een van de beste seizoenen! Scott Tenorman must die! ge-wel-digquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Damien, Pink Eye en Big Gay Al's Big Gay Boat Ride (allen uit het eerste seizoen) behoren toch echt tot het beste werk van South Park. Het laatste gedeelte van seizoen drie, en seizoenen vier en vijf waren ruk, maar daarna zijn ze weer heel sterk geworden.
Dat lijkt me niet nee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Sessy het volgende:
Wat ik me afvraag, zou een film van south park met echte acteurs ook leuk zijn? Ik denk nl. van niet.
Mr Slavequote:Mrs. Garrison vows to stop same-sex marriage in an all-new episode of South Park premiering Wednesday, November 2 at 10:00 P.M. on Comedy Central
Mrs. Garrison’s “ex” plans to marry his new love as soon as the Governor signs the bill allowing gay marriage in Colorado in an all new episode of "South Park," entitled "Follow That Egg!," premiering Wednesday, November 2 at 10:00 p.m. on Comedy Central. As Slave and Big Gay Al prepare to marry, the townspeople of South Park rally the Governor to outlaw gay marriage.
In a fit of jealously, Mrs. Garrison develops his own case study using the kids to prove that same sex couples cannot care for a child. The boys are determined to get an “A” on their class assignment and Mrs. Garrison is just as committed to seeing they fail.
Ik denk het ook niet. Antwoorden van Parker en Stone uit een interview met CNN:quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Sessy het volgende:
Wat ik me afvraag, zou een film van south park met echte acteurs ook leuk zijn? Ik denk nl. van niet.
quote:Q: What about a live-action movie?
STONE: Like "Deuce Bigalow: Male Gigolo"? (laughs) That's what we should do, really.
PARKER: We could make so much money if we would just write scripts like that and go shoot them and put big stars in them. But, first of all, we hate actors. And second, I just can't imagine being on a set of a movie like "Deuce Bigalow."
Dat zeiden ze ook in de 'Making Of' van Team Americaquote:But, first of all, we hate actors.
welke aflevering was dat dan ook al alweer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Kenny en de PSP vond ik nou ook weer niet zó geweldig
Nergens te vinden hier bij videothekenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef MadScientist het volgende:
ja mr slave is echt kickass. "jezuss"
maar ze hebben wel live action films gemaakt natuurlijk: cannibal the musical, baseketball en orgazmo
Vind die films bij lange na niet het niveau van South Park halen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nergens te vinden hier bij videotheken
Toch maar eens bestellen als DVD-tje dan maar...
9-04: Best Friends Foreverquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef mr.marcus het volgende:
welke aflevering was dat dan ook al alweer?
Ik vond orgazmo wel leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vind die films bij lange na niet het niveau van South Park halen.
hej ja daar zeg je me wat!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Meer mensen opgevallen dat Butters niet in de klas zat?
Zou hij nog geketend in de kelder liggen?
Whehe! NIeuw hoogtepunt van de aflevering.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Meer mensen opgevallen dat Butters niet in de klas zat?
Zou hij nog geketend in de kelder liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |