Je bent nooit te laat om te leren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:25 schreef savelkoul het volgende:
ik heb zojuist, op mijn 23e, south park ontdekt. afgelopen dagen de laatste zeven afleveringen gezien, nog acht series te gaan!![]()
"What must we do?"quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb net die aflevering met die hippy`s gekeken.
Dat is echt mijn favoriete aflevering
En nog een filmquote:Op woensdag 25 mei 2005 02:25 schreef savelkoul het volgende:
ik heb zojuist, op mijn 23e, south park ontdekt. afgelopen dagen de laatste zeven afleveringen gezien, nog acht series te gaan!![]()
quote:vote or die muthafucka, muthafucka vote or die
rock the vote or else I'm gonna stick a knife through your eye
democracy is founded on one simple rule
get out there and vote or I will muthafuckin kill you
yea
I like it when you vote bitch (bitch)
Shake them titties when you vote bitch (bitch)
I slam my jimmy through your mouth roof (mouth roof)
Now get yo big ass in the polling booth
I said vote, bitch, Or I fuckin kill you
vote or die muthafucka, muthafucka vote or die
you can't run from a .38 go ahead and try
let your opinion be heard, you gotta make a choice
cause after I slit your throat, you won't have a fuckin voice
vote or die
VOTE OR DIE!
die is echt super iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb net die aflevering met die hippy`s gekeken.
Dat is echt mijn favoriete aflevering
Stan zegt iets in de trant van "So what does it mean, vote or die?"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ook een mooie aflevering, 808 - vote or die waar ze grappen maken over de vote or die campagne van puff daddyprachtig.
[..]
nee, het ging zo:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef Kipman het volgende:
[..]
Stan zegt iets in de trant van "So what does it mean, vote or die?"
De pistolen worden erbij gehaald "if you don't vote, you DIE"
quote:Announcer: Hello, everyone!. The Guess Clothing Company is pleased to have as its new spokesperson model, a woman all you young ones can look up to, Ms. Paris Hilton !.
Bebe: Wow, that's really her! Paris! Over here!
Wendy: I don't get it. What does she do ?
Annie: She's super-rich!
Wendy: ...but what does she do?
Red: She's totally spoiled and savvy.
Wendy: [annoyed] What does she do?!![]()
Man: She's a whore!![]()
Paris Hilton: Hey everyone. Sorry if I'm a little spent. I did a whole lot of partying last night with a LOT of different guys. Anyway, I'm pleased to be here in Douth Dark to announce the opening of my brand new store! A store where girls can buy everything they need to be just like me! A Stupid Spoiled Whore! . Have fun, girls. And remember to party, and be super-lame to everybody. Bye!
ik moet er ook nog een stuk of 10, ik kijk ze allemaal als ik weer eens een dagje tijd hebquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Southpark![]()
Ik heb nog een paar afleveringen hier die ik nog niet gezien heb
Alleen dan in Quicktime en betere kwaliteit. Blijft hilarisch trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
http://www.pointystick.com/funnyflash.php?id=149&page=0![]()
![]()
En iedereen weet dat het AD het altijd bij het juiste eind heeft als ze over contracten schrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD is het contract bij Comedy Central met 3 jaar verlengd, dus nog 3 seizoen South Park
Was het maar oktoberquote:Niet echt filmnieuws, maar wellicht voor sommigen toch interessant: Comedy Central heeft een overeenkomst bereikt met Trey Parker en Matt Stone waardoor hun animatieserie South Park tot in 2008 te zien zal zijn.
Het televisiestation heeft nieuwe 3 seizoenen (42 afleveringen) besteld, die allen door Parker en Stone zullen worden geschreven en geregisseerd. In totaal zullen er dan 182 afleveringen van de populaire serie zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |