zal je snel een euro of tien schelen, maar dan wel garantie tot je retourvlucht, als je mazzel hebtquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga daar helemaal niet op vakantie. [afbeelding]
Maar volgens mij is het sowieso goedkoper om daar je tanden te laten laseren dan in Nederland, incl. de reiskosten dus.
Daar ga je wel voor op en neer hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, hoor. Bij mijn tandarts kan je je tanden laten laseren voor 260 euro.
Voor dat geld ga jij echt niet op en neer.
Ach,quote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ga je wel voor op en neer hoor.
Hoe weet je dat trouwens? Heb je gele tanden
Maar wel een goede tip voor de openaar van dit topic natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
En verder heb ik geen geld voor dat soort flauwekul, noch de behoefte eraan.
Jij geeft een ooggetuigeverslag, dat geeft het toch net effe dat beetje extra.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar die tip staat er al in meervoud.
Niet zelf gaan klooien!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:38 schreef Allard88 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? Er zijn zoveel van die thuis middeltjes... Rapid White bijvoorbeeld?.. Ik zoek wel een gel of zo, geen tandpasta, die werkt EN vooral niet schadelijk is op lange termijn...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee joh, ze lijken witter omdat jij een donkere huid van de zon hebt.
Laten laseren, dat schijnt te helpen.
Of een beetje chloorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:11 schreef ondeugend het volgende:
CIF !
Alleen wel erg slecht voor je tandvleesch
En dit is VRE-SE-LIJK slecht voor je tanden!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef God_de_Vader het volgende:
wat ik doe is ... ik heb een oude tandenborstel liggen ... dan flink wat keukenzout op doen en je tanden poetsen met zout. Smaakt DEGOUTANT maar je hebt tanden die echt stralend wit zijn zelfs als roker !!! Goedkoop efficient en geen chemische brol ...
Ze rotten alleen weg omdat er geen beschermlaag meer op zitquote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef God_de_Vader het volgende:
wat ik doe is ... ik heb een oude tandenborstel liggen ... dan flink wat keukenzout op doen en je tanden poetsen met zout. Smaakt DEGOUTANT maar je hebt tanden die echt stralend wit zijn zelfs als roker !!! Goedkoop efficient en geen chemische brol ...
bedankt voor de linkquote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef Auticia het volgende:
Hier kun je een aflevering van de KWV zien die over witte tanden gaat.
misschien kan je volgende keer het topic beter lezen... link staat al helemaal in het begin.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef off_topic het volgende:
[..]
bedankt voor de link![]()
ik gebruik artic whitener
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |