Anti-Plofquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:33 schreef Brutus2k het volgende:
in de oorlog reden ze gewoon met houten banden is dat niet wat?
Dat denk ik zowiezo, als je je band op vult met wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Anti-Plof
Gaat wel ten koste van het comfort natuurlijk.
Waarom moet het onder druk staan? En vaste stof is vormvast dus het hoeft niet onder druk te staan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:41 schreef Repeat het volgende:
Mjah ik ken die banden die niet lek kunnen
Heb nu vredestein, die ook niet lek zouden moeten kunnen, nou wel dus...
Met wat ik in mn hoofd heb weet je het iig zekerMaar ik vraag me af of je bv kit er op genoeg druk in krijgt? Of iets anders.
Behalve als de lucht in je banden onder atmosferische druk komt te staan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:42 schreef Murray het volgende:
Lucht in je banden is gewoon het goedkoopst en het meest comfortabel...
klopt, maar het gaat ook lek, en daar gaat het me juist om, dat wil ik niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:42 schreef Murray het volgende:
Lucht in je banden is gewoon het goedkoopst en het meest comfortabel...
Waar fiets jij dan allemaal doorheen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
klopt, maar het gaat ook lek, en daar gaat het me juist om, dat wil ik niet meer.
Ik denk niet dat kit vloeibaarder wordt als je het verwarmd. De meeste kitten werken op basis van oplosmiddelen, zodra de oplosmiddelen verdampt zijn is de kit uitgedroogd en 'hard' geworden. Je zou een soort thermoplastische kunstof (een kunstof die zacht en vloeibaar wordt als je het verwarmd) moet hebben, maar ik heb geen idee wel spul je dan nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:43 schreef Repeat het volgende:
Naja als je bv kit verwarmt lijkt het me stropiger te worden? Waardoor je het in een gaatje in de band zou kunnen laten stromen oid. Als het dan afkoelt/uithardt zou het volgens mij hard genoeg moeten worden om erop te kunnen fietsen en dan heb je toch nog een beetje comfort
Maar er zijn ook rubberachtige thermoplasten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:52 schreef Repeat het volgende:
Tja zon termoplast wordt gewoon weer hard als hij afkoelt en dat moet ik dus niet hebben, dan heb ik weer het tweede wereldoorlog effect.
daar heb ik ook wel s aan zitten denken, toen ik weer s de band van kinderwagen aan t plakken wasquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:31 schreef Repeat het volgende:
Een fietsband gevuld met lucht rij je snel lek. Das dus pure armoede als je een stuk van huis bent en dan dat hele gore stuk naar huis moet lopen.
Is het daarom niet handig om mn hele fietsband met siliconenkit vol te spuiten oidDat veert toch nog wel een beetje maar dat kan je iig niet lekrijden. Of iets anders, een of ander dik vloeibaar rubber?
Ik dacht eerst aan gras oid, maar dat krijg je nooit onder zo'n druk in de band zodat je er op kunt fietsen.
Iemand hier een ideetje voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |