Omgekeerd hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou trouwens best een triootje willen, maar dan wel met een tweede man erbij en niet met een tweede vrouw. Maar dat willen die kerels nooit.
Is dat zo? Meeste vrouwen die ik ken hebben minder moeite met seks met een vrouw dan mannen met seks met een man...quote:
Oh nee ? Niet generaliseren, gewoon de juiste zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou trouwens best een triootje willen, maar dan wel met een tweede man erbij en niet met een tweede vrouw. Maar dat willen die kerels nooit.
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:38 schreef Fossa het volgende:
Oh nee ? Niet generaliseren, gewoon de juiste zoeken.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.![]()
En dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef Fossa het volgende:![]()
![]()
De vrouw is het middelpunt, voor de rest hands-off uiteraard.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, definately een 4:
[..]
Dus dat is niet per se een vereiste...
Damn... onderhandelen over waar je staat op een verzonnen ranglijstje.Pffff...
Nou ben ik toch erg benieuwd. Welke 'nieuwe dingen' ben jij voor in?quote:4. Geil
Ze is wel in voor nieuwe dingen. Neemt ook initiatief. Je hebt haar weleens vastgebonden of anaal genomen.
jaquote:Op woensdag 27 april 2005 09:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Slik je, Jett?![]()
edit: Oja vriendin iets tegen 3/4 aan
is 30 meter touw in mijn nachtkastje genoeg informatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Lemmeb het volgende:
Nou ben ik toch erg benieuwd. Welke 'nieuwe dingen' ben jij voor in?
Brrrrquote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
is 30 meter touw in mijn nachtkastje genoeg informatie?
30 meter, daar kom je een heel eind mee.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben absoluut niet zo van het vastbinden en van de leer enzo. En 30 meter touw is in dat verband wel heel afschrikwekkendquote:
Laat die neger gewoon z'n eigen vent meenemen, daar hoef jij toch niet voor hem naar te zoekenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.![]()
Sinds wanneer voldoet een bed met spijlen en een paar handboeien niet meer?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voldoet prima, maar we hadden het over nieuwe dingen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Sinds wanneer voldoet een bed met spijlen en een paar handboeien niet meer?
Naast vastbinden ook inbinden bijvoorbeeld. Er zijn hele mooie bondages te bedenken die best sfeer verhogend kunnen werken enzo.quote:En wat doe je precies met die 30 meter?![]()
Wrom geen 5?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Momenteel 4,7 ongeveer
Zou ook niet meer met <3 kunnen leven, moet ik zeggen hoor
Inbinden...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voldoet prima, maar we hadden het over nieuwe dingen.
[..]
Naast vastbinden ook inbinden bijvoorbeeld. Er zijn hele mooie bondages te bedenken die best sfeer verhogend kunnen werken enzo.Maar goed, dit is vreselijk off topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |