abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26551833
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik heb helemaal NIKS geleerd van deze reeks. Alleen bovenstaande!
Een vent versieren, daar heb ik jullie echt niet voor nodig
Bedank dit topic maar schat. Dankzij dit heerlijke topic zijn zelfs ultiem kansloze figuren zoals wij nog aan een date gekomen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 27 april 2005 @ 20:02:16 #227
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26551839
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:58 schreef Tranceptor het volgende:
Knuppel
Als je dat nou niet meteen verklapt, dan kan je dat proces hier nog een keer in werking zien...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 27 april 2005 @ 20:02:18 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26551840
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik heb helemaal NIKS geleerd van deze reeks. Alleen bovenstaande!
Een vent versieren, daar heb ik jullie echt niet voor nodig
omg, de arrogantie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26551985
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik post zelf ook niet echt veel meer en lurk voornamelijk.
Ik skip dan weer een deel of 3 en dan doe ik weer mee...

woensdag 27 april 2005 @ 20:09:04 #230
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26552021
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
Zal ik er dan maar eens een stelling tegenaan gooien:

Mensen met een sexrelatie of de eeuwige singles hebben vaak bindingsangst en zijn bang voor teveel vastigheid en verbondenheid met iemand anders
Ik ben het er niet mee eens, heb wel een aantal sexrelaties gehad, maar durf me zeker wel te binden.
Maar goed, sexrelaties zijn leuk, maar daar ben ik nu ook wel klaar mee, nu ik weer even (jammer genoeg) verliefd ben geweest!
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_26552036
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik skip dan weer een deel of 3 en dan doe ik weer mee...

Ja, ik mis ook wel eens een middagje .

Zo hard gaat het niet meer, maar in het begin was het bijna eng...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26552078
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Knuppel
Als je dat nou niet meteen verklapt, dan kan je dat proces hier nog een keer in werking zien...
Sorry schat ik liet me een beetje gaan...
  woensdag 27 april 2005 @ 20:13:25 #233
67978 HenryHill
pi_26552119
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sorry schat ik liet me een beetje gaan...
En je zou ook niet verklappen dat wij aan't daten waren.
Fijn, bedankt hoor!

Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26552262
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En je zou ook niet verklappen dat wij aan't daten waren.
Fijn, bedankt hoor!

wat denk je nou zelf?
  woensdag 27 april 2005 @ 20:23:10 #235
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26552338
quote:
Mensen met een sexrelatie of de eeuwige singles hebben vaak bindingsangst en zijn bang voor teveel vastigheid en verbondenheid met iemand anders
Bij mensen met een sexrelatie is dat denk ik sterker aanwezig dan bij de eeuwige singles. Van de ES groep is er ook een deel die geen partner kan vinden vanwege allerlei redenen.
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Tranceptor het volgende:
Wat hebben jullie singles sinds het begin van deze reeks opgestoken?
Is het de bedoeling dat deze reeks ook nog educatief is?? Dat wordt een hoop leeswerk...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 27 april 2005 @ 21:52:13 #236
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26554565
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Doe even een korte update over de laatste twee weken..
Niet veel. Ben momenteel bezig met een opleveringsklus dat in week 19 klaar dient te zijn, dus steek ik een hoop uren daarin. Ik weet het, ben hopeloos en zo wordt het nooit wat . . .
quote:
Is afhankelijk van wat voor soort bindingsangst. Tien jaar terug had ik daar totaal geen last van, nu suist het te pas en te onpas langs. Allemaal vragen, maar geen antwoorden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 27 april 2005 @ 22:22:32 #237
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26555361
Allemensen. Deel 30 alweer

Oja: en over de activiteiten van de afgelopen 2 weken: ik had toevallig net een topic erover geopend helaas in KLB
Single zijn !@#$!@
Vampire Romance O+
  woensdag 27 april 2005 @ 22:38:59 #238
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26555848
Ik ben natuurlijk met dit topic niks opgeschoten. Maar daarom ben ik ook niet hier.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 27 april 2005 @ 22:42:38 #239
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26555965
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wat ik geleerd heb van deze reeks:

- wees jezelf
- wees niet wanhopig maar doe normaal of zelfs koel
- uitstraling en een verzorgd uiterlijk zijn de 2 dingen waar mensen naar kijken.
- boudewijn de groot is cool
- ik heb wat meer geleerd over wat er in vrouwen omgaat
Voor dat laatste zijn deze topics idd altijd heel nuttig
Vampire Romance O+
pi_26556005
quote:
Zal ik er dan maar eens een stelling tegenaan gooien:

Ik ben het oneens met de stelling. Volgens mij heb ik geen last van bindingsangst, sta daarin tegen wel open voor een relatie. Ik ben wel een beetje bang hoe ik zal zijn in een relatie. Natuurlijk heb ik daar ideeën over, maar de praktijk is toch anders dan de theorie.
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Tranceptor het volgende:

Wat hebben jullie singles sinds het begin van deze reeks opgestoken?
Net wat Thaleai hieronder zegt:
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef thaleia het volgende:

En wat Tranceptors vraag betreft: ik heb voornamelijk opgestoken dat het onderwerp kennelijk erg leeft, maar dat er bij iemand van 33 die na tien jaar samenwonen nu single is heel andere dingen leven dan bij iemand die 22 is, thuiswoont en nog nooit een relatie heeft gehad. Vind het topic zelf daarom om die reden niet echt werken, maar kan toch de neiging niet onderdrukken me af en toe met dingen te bemoeien
Het zijn gewoon echt twee verschillende groepen en ben het er wel mee eens dat het niet altijd werkt. Dit is natuurlijk een succesreeks, maar er zitten meerdere groepen mensen in (Pheno heeft toen die onderverdeling gemaakt), maar kortweg zijn er mensen die nog steeds single zijn en mensen die single zijn. In opvattingen en gedachtengangen merk je tussen die twee groepen wel verschillen. Natuurlijk kan je van elkaar wat opsteken, maar de singles zijn al stukken verder dan de nog steeds single zijnde personen en ik heb dan het idee dat er toch achterstand is. Tips en adviezen zijn dan wel goed om aan te dragen, maar de nog steeds singles bekijken het misschien anders. Die zijn met hele andere dingen bezig. Hoe moet ik overkomen op meisje/jongen en terwijl degene met ervaring dat stadium al gehad hebbe. vaag verhaal denk ik zo, maar beter verwoord krijg het niet
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wat ik geleerd heb van deze reeks:

- wees jezelf [b]Ja dat moet je natuurlijk altijd zijn, maar als dat dan ook door de "tegenpartij" gezien wordt is het veel makkelijker[/b[
- wees niet wanhopig maar doe normaal of zelfs koel [b]Toch kan ik mij toch wel indenken dat sommige best wel wanhopig kunnen worden van het feit dat ze midden 20 of zelfs ouder zijn en nog geen relatie hebben gehad[b]
  woensdag 27 april 2005 @ 23:00:07 #241
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26556385
Oja, ik heb wél iets geleerd hier. Dat ik niet hoef te veranderen van thaleia.

Toch mooi meegenomen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:04:03 #242
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26556474
Thaleia is dan ook Ons Grote Voorbeeld. .
For great justice!
  woensdag 27 april 2005 @ 23:07:22 #243
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26556561
Thaleia is liev
Vampire Romance O+
  woensdag 27 april 2005 @ 23:15:29 #244
67978 HenryHill
pi_26556774
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
...maar de singles zijn al stukken verder dan de nog steeds single zijnde personen en ik heb dan het idee dat er toch achterstand is. Tips en adviezen zijn dan wel goed om aan te dragen, maar de nog steeds singles bekijken het misschien anders. Die zijn met hele andere dingen bezig. Hoe moet ik overkomen op meisje/jongen en terwijl degene met ervaring dat stadium al gehad hebben.
Mja. Laat ik zeggen: lang niet in alle gevallen.

Imo krijgen er heel veel mensen per toeval een relatie. Dwz, ze doen op een bepaald moment iets waardoor ze opvallen bij de ander (en dit herhaalt zich mss nog een paar keer), waardoor de ander verliefd wordt. Wat er precies gebeurt is niet relevant, wel dat diegene bij toeval dit heeft 'ontdekt' en het niet kan reproduceren.
Als de relatie uitgaat zijn ze dus net zo verloren als voordat ze die relatie hadden.

Het enige voordeel om al eens een relatie gehad te hebben zit alleen in je hoofd: je weet dat je aantrekkelijk bent voor het andere geslacht, en je weet dat de dingen die je toentertijd deed om hem/haar 'interested' te houden (eerst in het sociale leven, maar later ook in bed) niet zijn afgeketst. En alhoewel "in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst": Je hebt al wel meer zelfvertrouwen dan een nieuweling op dit gebied.
pi_26556816
Zullen we het er nu weer over hebben hoe zielig wel allemaal wel niet zijn ?
pi_26556901
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Mja. Laat ik zeggen: lang niet in alle gevallen.

Imo krijgen er heel veel mensen per toeval een relatie. Dwz, ze doen op een bepaald moment iets waardoor ze opvallen bij de ander (en dit herhaalt zich mss nog een paar keer), waardoor de ander verliefd wordt. Wat er precies gebeurt is niet relevant, wel dat diegene bij toeval dit heeft 'ontdekt' en het niet kan reproduceren.
Als de relatie uitgaat zijn ze dus net zo verloren als voordat ze die relatie hadden.

Het enige voordeel om al eens een relatie gehad te hebben zit alleen in je hoofd: je weet dat je aantrekkelijk bent voor het andere geslacht, en je weet dat de dingen die je toentertijd deed om hem/haar 'interested' te houden (eerst in het sociale leven, maar later ook in bed) niet zijn afgeketst. En alhoewel "in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst": Je hebt al wel meer zelfvertrouwen dan een nieuweling op dit gebied.
Ja idd, ik heb soms gewoon het idee dat ik met andere dingen bezig ben, "vind hij mij echt leuk", "hoe moet ik het aanpakken om te weten wat hij van mij vind", "hoe zal ik het aanpakken voor een date". Heeft ook met onzekerheid te maken hoor, maar heb het idee dat mensen die actiever zijn over deze dingen minder nadenken of dat het bij hun makkelijker gaat.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:21:40 #247
67978 HenryHill
pi_26556905
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
Zullen we het er nu weer over hebben hoe zielig wel allemaal wel niet zijn ?
Begin maar vast. Ik ben iig niet zielig.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:24:29 #248
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26556959
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:21 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Begin maar vast. Ik ben iig niet zielig.
Ik wel, nu op dit moment.
Vampire Romance O+
  woensdag 27 april 2005 @ 23:26:01 #249
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26557007
Ik ben pas zielig als mijn hond overlijd.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 27 april 2005 @ 23:26:07 #250
67978 HenryHill
pi_26557012
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:21 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja idd, ik heb soms gewoon het idee dat ik met andere dingen bezig ben, "vind hij mij echt leuk", "hoe moet ik het aanpakken om te weten wat hij van mij vind", "hoe zal ik het aanpakken voor een date".
Dat heb ik nog steeds. En je moet toch flink wat mensen daten voordat dat gevoel verdwijnt lijkt me.
quote:
Heeft ook met onzekerheid te maken hoor, maar heb het idee dat mensen die actiever zijn over deze dingen minder nadenken of dat het bij hun makkelijker gaat.
Nou... actiever zijn dan in dit topic kan bijna niet... we gaan HVJJN van de troon stoten in dit tempo . En makkelijker... enerzijds weet je niet wat er nu in hun hoofden omgaat, anderzijds hebben zij wel dat "I did it before so I can do it again"-gevoel wat beginners missen.

Maar als die "again"-tijd te lang op zich laat wachten dan is dat effect ook zo verdwenen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')