Ja idd, het zou altijd 's nachts moeten regenen en dan overdag mooi weer moeten zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
Alst maar snachts regent... vinnik het allemaal prima.
Ja dan mag het pas na een uur of 5quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
Behalve komende donderdag/vrijdag/zaterdag.
Das mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 01:40 schreef febster het volgende:
Vooruitzichten zijn goed, 18 a 22 graden dit weekend
Op koninginnedag draaien 2 vrienden van mij buiten voor de stunt, dus ik denk dat ik daar heen ga. Misschien ook nog naar het Lichtplein.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Das mooi
Koninginnedag![]()
Hopelijk gaat t nu niet regenen net als vorig jaar![]()
Hoe was het met de meid?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:50 schreef ArTiC het volgende:
blegh...verkouden..ziek blegh
heel goed....quote:
quote:
Chelsea - Liverpool 3-1quote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
De zon komt er weer aan!
Wat zijn de weddenschappen voor vanavond?
Als je dit juist zou voorspellen op MrBookmaker.com dan zou je met een inzet van 1 euro nog minstens 1000 euro terugkrijgen denk ikquote:Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef febster het volgende:
[..]
Chelsea - Liverpool 3-1
Lampard 22e minuut
Robben (als hij speelt) 57e
Baros 66e
Drogba 74e
Met die wedstrijd (all in) is overigens 100 miljoen pond gemoeidquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je dit juist zou voorspellen op MrBookmaker.com dan zou je met een inzet van 1 euro nog minstens 1000 euro terugkrijgen denk ik
Ik heb 1 euro op 4-2 ingezet, dat betaald 1 tegen 34. * duimendraait
quote:www.ns.nl
Alcohol
Er geldt een alcoholverbod op alle NS-stations en in de treinen van 29 april 19.00 uur tot 1 mei 5.00 uur 's nachts. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andersoortige verpakking van (zwak) alcoholische drank (wijn en bier) bij u te hebben. Ook wordt er op stations geen alcohol verkocht.
Doet me denken aan van die momenten dat je rond 5 uur 's middags met de trein naar huis gaat en dat er dan van die stumperts 2 halve liters in de trein weg zitten te werken. Kansloos volkquote:
Ja okay... dat vind ik ook zo fout.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die momenten dat je rond 5 uur 's middags met de trein naar huis gaat en dat er dan van die stumperts 2 halve liters in de trein weg zitten te werken. Kansloos volk
2.5 week vakantie...... ruilen?quote:Op donderdag 28 april 2005 06:51 schreef Partygurl het volgende:
Goeoemorgen
Laatste dagje en dan 2.5 week vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o.a. een beetje het huis schoonmaken, ben heel de dag vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Gore smaak? Owww... van die gaasjes die ze in de overgebleven gaten stoppen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef daNpy het volgende:
Mn verstandskiezen zijn eruit.
Juk wat een gore smaak
En mn halve smoel is nog verdoofd, voelt echt kut
ik mag 6 juniquote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef daNpy het volgende:
Mn verstandskiezen zijn eruit.
Juk wat een gore smaak
En mn halve smoel is nog verdoofd, voelt echt kut
carolusquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef Inu het volgende:
Vanavond stuntfeest van mn middelbare schoolWordt lollig
laat me raden..tis bij deux?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Inu het volgende:
Ik ga me er waarschijnlijk ook erg oud voelenEn vriendjahliev gaat ook nog mee, dus die zal zich al helemaal oud voelen
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef Inu het volgende:
Nej, zeezicht...
Tis het eerste jaar dat het niet in Deux is volgens mij
*verlangt terug naar de tijd dat het zo gezellig was in dadas*quote:
have funquote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Inu het volgende:
Ja, als Zeezicht saai is, kun je mij vanavond vinden in Dadas
nu is ikke weer weg
Jullie zijn wel laat zeg, die van mij zijn er al minstens 2 jaar uit.quote:
Nope. Morgen werken in Roosendaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef blieblie het volgende:
Aaaaloha!!!.
Gaat er iemand uit vanavond??
Je bent gewoon oudquote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jullie zijn wel laat zeg, die van mij zijn er al minstens 2 jaar uit.
ik ben 24 en ze komen nu pasquote:
jij..feb..nog 1000'en anderenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef blieblie het volgende:
Aaaaloha!!!.
Gaat er iemand uit vanavond??
Vindt of vond?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:30 schreef blieblie het volgende:
Klopt.
Maar het vind plaats in Valkenswaard.
Een klasgenoot cq. projectgenoot van mij deed er aan mee namelijk.
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
Jupiler
Alé, hebben die gasten die fleskes eerst wel zelf leeg getogen sè?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:08 schreef Blueman het volgende:
Verjaardag 1 achter de rug.
En nu is mijn pa jarig en wordt 50 jaar
vanavond surpriseparty voor hem terwijl hij denkt dat we dat feest zondag geven
Mooi man!
Wie draaien er voor de Stunt?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op koninginnedag draaien 2 vrienden van mij buiten voor de stunt, dus ik denk dat ik daar heen ga. Misschien ook nog naar het Lichtplein.![]()
Doet een van de systeembeheerders hier ook altijdquote:Doet me denken aan van die momenten dat je rond 5 uur 's middags met de trein naar huis gaat en dat er dan van die stumperts 2 halve liters in de trein weg zitten te werken. Kansloos volk
succes bij de tandarts!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd
jeej..zo naar de tandarts...kom daar iets te vaak de laatste tijd
ja ja jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
alles goed? alles goed? alles goed?
Ok goequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ja ja ja
met jou met jou met jou?
Vanaaf headlinerrrrrrrrrrr
te laat..ben al een hele tijd terugquote:
Wat is headliner?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ok goe
Wat is headliner?
ff....
Ohw, gezellie ... toch maar de stad in dan morgen middag/avond/nacht.quote:
Offcourse, koninginnenacht. Je weet tog?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohw, gezellie ... toch maar de stad in dan morgen middag/avond/nacht.
Gaan er veel mensen vanavond uit denk je?
Ik denk dat ik zo rond een uur of 3 / 4 al in de stad te vinden zal zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Offcourse, koninginnenacht. Je weet tog?
Maar ga jij ook mee?![]()
bron: www.cafedestunt.nl - agendaquote:We hebben buiten weer allerlei dj's en optredens gepland met o.a. Dj MarcelDEE, Tha Flow en Dj Davy.
Mijn haar! Wat doe je?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:31 schreef omegaproject het volgende:
Zeggeh, Flow ... wat ben jij allemaal van plan morgen middag??
[..]
bron: www.cafedestunt.nl - agenda
Ohw wacht ... ik ziet het al, het zelfde als vorig jaar zeker?
[afbeelding]
Wie gaan er nog naar de stad vanavond? Enne, vanaf 18u staat op de VVV site... ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn haar! Wat doe je?!![]()
![]()
Hey maaruhhh... vanavond naar de stad dus.
Okke, nou niet meer details verklappen he. Niet iedereen hoeft te weten wat voor familie wij hebben.quote:
Klaar met werken en thuis...quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef FlowDesign het volgende:
Yesss!!! Bijna klaar met werken en dan naar huis![]()
Vanavond feest
Heineken Music Hallquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klaar met werken en thuis...
Waar gaan jullie vanavond heen?
Of je smst even terug ofzoquote:
Mac eten hadden we toch afgesproken?quote:
Al?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef Partygurl het volgende:
k ga morgenmiddag al richting stratum!
Ooh nou ja, zo had ik het niet mee gekregen, heb dus al gegeten, maar is niet erg verderquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mac eten hadden we toch afgesproken?
Je moet doen wat je niet laten kan, maar ik stop ff bij de mac.
Eehm, Twente staat 6e en heeft sinds de winterstop niks meer verloren, vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij snapt het Nederlandse voetbal er niks meer van. PSV-Twente 1-2 op dit moment..
Sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:56 schreef blieblie het volgende:
Naja, aan de pics heb je natuurlijk niet echt veel.
Maar twas vet.
En de gemiddelde leeftijd ergens tussen de 25 en de 30.
En een enorme stapel mooie vrouwen.
Was zeker van familie van hem?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:26 schreef amaranta het volgende:
Zo gisteren was Mex jarig...
En hij heeft gekregen van een niet nader te benoemen persoon...
* diverse vuile/gebruikte/2ehands glazen, waarvan wij al eerder hadden aangegeven dat wij ze niet hoefden
* een sim kaart van de hema, waarvan later bleek dat er zelfs beltegoed op zat
* wat geld op zijn bankrekening
En nu ben ik een ondankbaar iemand,omdat ik bovenstaande cadeaus niet kan waarderen....
Ben ik nou gek? Je geeft toch niet een simkaart cadeau aan iemand die er geen nodig heeft..... Of jouw oude glazen die je liever niet meer hebt..... (die simkaart hebben ze, denk ik, ook niet gekocht, maar eerder gejat of gekregen ofzo...)
AH is meestal van 8 tot 2 open, alleen de XL is nog open tot 6quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:53 schreef daNpy het volgende:
Zijn de winkels nou wel of niet open
BTW< vette lasershow
Daar moet ik niet zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:53 schreef febster het volgende:
[..]
AH is meestal van 8 tot 2 open, alleen de XL is nog open tot 6
nog last gehad van je verstandskies verwijdering?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar moet ik niet zijn
Ik moet auto onderdelen hebben.
En nu dus ook een nieuwe accuklem }:O
Die hadden wij nog wel een paar liggenquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar moet ik niet zijn
Ik moet auto onderdelen hebben.
En nu dus ook een nieuwe accuklem }:O
Lasershow was echt.... *kippevel*.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:53 schreef daNpy het volgende:
Zijn de winkels nou wel of niet open
BTW< vette lasershow
Die verdoving duurde best lang, heb er op mn werk nog meegezeten. Erg vaag gevoel is dat {quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog last gehad van je verstandskies verwijdering?
Hebben jullie wel accuklemmenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die hadden wij nog wel een paar liggen.
Magoe... nu zijn we dicht.
Geloof ik hoor... Pin me der niet op vastquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hebben jullie wel accuklemmen
Komt ie nou mee
http://wiki.fok.nl/index.php/Reeksenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:16 schreef Partygurl het volgende:
Wat was het gezellig
En wat gaar ben ik nu
Ik heb die link niet, wrom moet je die hebben dan?
Oké.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Partygurl het volgende:
owh ;P
Ik heb hem net, maybe iemand anders.
ik dacht dat ik hem in mijn bookmarks had...niet dusquote:
Vandaag zal er wel iemand die link posten, met name Flow en Real zullen hem wel hebbenquote:
hmmm idd....kdenk verrek..het wordt licht...toch maar eens naar huisquote:Op zondag 1 mei 2005 13:52 schreef febster het volgende:
[..]
Vandaag zal er wel iemand die link posten, met name Flow en Real zullen hem wel hebben
Damn wat was het gister een zooi in eindhoven zegwel een gezellige zooi overigens...
Ik heb iig Tiesto zijn nieuwe album naam eer aan gedaan, de sunrise was weer duidelijk aanwezig
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:28 schreef amaranta het volgende:
He PG ik heb je gisteren op het stadhuisplein gezien denk ik
maaar voordat ik je kon aanspreken was je alweer doorgelopen.
Klopt het dat je helemaal in het zwart was met oranje oorbellen en een oranje polsbandje? En gleed je uit over een stel glazen?
Vakantie is relaxedquote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef Partygurl het volgende:
Zowwww weer helemaal bijgekomen
Vakantie is oke ole ole
Met een heel klein beetje geluk zit ik woensdag in het stadionquote:
Moet je die psv cd luisteren, best wel lachuhquote:Op maandag 2 mei 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
Met een heel klein beetje geluk zit ik woensdag in het stadion
Het moet maar gewoon, vorig jaar verloor Deportivo uit ook met 4-1, en wist thuis met 4-0 te winnen waardoor ze alsnog naar de finale gingenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Moet je die psv cd luisteren, best wel lachuh
Nu maar hopen dat ze met 3-0 winnen...wat heel onwaarschijnlijk is
Idd en snel de 1e goal maken, dan wordt het nog goed spannendquote:Op maandag 2 mei 2005 13:41 schreef Partygurl het volgende:
Hmm ben benieuwd
Als ze maar net zo voetballen als in de 2e helft..
Hebben ze destijds gedaan om serverload te besparen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef r8ality het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar pagina 1 van m'n postgeschiedenis te zien? Ik wil verdomme alle 2000 topics zien ja.
ja dat heeft nut om dat tegen hunnie te zeggenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:34 schreef febster het volgende:
Easy on the make-up ladies.
hunniequote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja dat heeft nut om dat tegen hunnie te zeggen
hunnie en hulliequote:
*kuch* Rip-off *kuch*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:03 schreef blieblie het volgende:
Grrrrrmmmmbllll.... Postbode belde me uit bed.
Nieuwe versie van "So much love to give" is wel way too vet.
Ach flikker op... Wie riep toendertijd dat Changes veel beter was van 2Pacquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef febster het volgende:
[..]
*kuch* Rip-off *kuch*
Bagger dus
Zowiezo het orgineel is door "Daft Punk"dus ja
Gisteren toevallig met Joost zitten kijken, was idd leukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:29 schreef omegaproject het volgende:
Leuke nieuwe animated serie: American Dad!
[[url=http://www.tvtome.com/images/shows/21/9/35-14738.gif]afbeelding][/url]
Erg leuk
Vette sjitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
Woei! TomTom Navigator 3 via Bluetooth GPS Receiver werkt als een trein
Alleen in huis kan ie maar 3 satellieten vinden en dan vindt ie het onbetrouwbaar, maar buiten had ik er 7 te pakkenquote:
Is niet vreemd dat ie binneshuis weinig tot geen satelieten kan vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen in huis kan ie maar 3 satellieten vinden en dan vindt ie het onbetrouwbaar, maar buiten had ik er 7 te pakken
Aanstelsterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:03 schreef amaranta het volgende:
Hallo....alles oke?
Ik ga zo voor het eerst in mn leven skeeleren....k schijt nu al 20 kleuren stront...
G of H inderdaad, zeker zo relaxed, ook dicht bij de plee's & douche's.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef omegaproject het volgende:
DaNpy, R8 ... waar gaan we ergens zitten? Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar veld G of H.
Lekker herrie maken, dicht bij de auto .... ohw, en dicht bij Inu natuurlijk
Dit is trouwens de nieuwe veldindeling, anders dan vorig jaar. Wel het zelfde terrein.
Vorig jaar zaten we op wat nu veld C heet.
Je kunt van tevoren een plek aangeven ja. Maar dan moet je dus wel weer snel zijn anders zij de goede plekken weer weg :quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
Aan de randen van de velden he. Volgens mij kun je al vantevoren aangeven waar je wil zitten. Hoe en wat weet ik nog niet precies.
Ik zat er gewoon naastquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:38 schreef FlowDesign het volgende:
Vieze vuile kut Chelski, gaan ze gewoon met 1-0 verliezen. Nou vraag ik je!![]()
Mits het mooi weer is zoals de laatste 2 koopzondagen wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:19 schreef Partygurl het volgende:
koopzondagen zijn zooooo druk
Waarom zet je, altijd als je zoiets post, daar een lelijk icoontje bij?quote:
Nee, Jan-Peter heeft nog niet gebeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:53 schreef Inu het volgende:
Hebben jullie al een oproep gehad om te stemmen?
Ik heb van mijn kapster mijn vriendin gemaakt...sindsdien is het een stuk leukerquote:
Nu nog rode strepenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:39 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben blont, blont, harstikke blont
Best mooi
Nou enquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:32 schreef amaranta het volgende:
Nee, rode strepen in blonde haren zijn niet mooi
Als PSV doorgaat ga ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef blieblie het volgende:
Nog 2.
Dan ga ik vanavond naar Stratumseind.
My name is blie, bliebliequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:32 schreef blieblie het volgende:
GODVERDOMME!!!.
*terugzapt naar James Bond*
HELMOND - Een 23-jarige man uit Geldrop is donderdagochtend overleden aan de gevolgen van mishandeling.quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:11 schreef Partygurl het volgende:
Gister het feestje in helmond is helemaal kut afgelopen
Er werd gevochten en het schijnt dat er een jongen is overledenJongen komt uit geldrop, ik ben effe de kluts kwijt
Djeez! Waarom toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
HELMOND - Een 23-jarige man uit Geldrop is donderdagochtend overleden aan de gevolgen van mishandeling.
Het slachtoffer werd rond vier uur 's nachts mishandeld op de Steenweg in Helmond. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis waar hij later overleed. De politie onderzoekt de zaak.
donderdag 5 mei 2005 om 9:53 uur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van de FP.quote:sommige mensen zijn echt harteloos zeg dat zie ik wel aan de opmerkingen hier.
niemand weet wat er gebeurd is dus dan kun je ook niet oordelen.
ik ken beide jongens en weet wat er gebeurd is.
er is geen mishandeling plaatsgevonden, en de aanleiding was een irritatie tussen beiden die uit de hand liep. eentje slaat de ander waarop hij knock out neervalt en later in het ziekenhuis te overlijden is gekomen. er gaan geruchten dat de overlede jonge drugs gebruikt had en dit word nog allemaal onderzocht.
Echt gay.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:02 schreef blieblie het volgende:
AZ krijgt gewoon in de 120e minuut +1 een goal tegen waardoor ze eruit liggen
Mark Meulen heet hij geloof ik. 20 jaar oud. PG had hem op de bewuste avond thuis afgezet en daarna hoorden ze dat die andere jongen (Mol) overleden was.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:18 schreef febster het volgende:
Ik heb gehoord dat een oud klasgenoot, M. Vermeulen vast zit voor het gebeuren in Helmond...
Krijg ik om 6 uur vanochtend een MMS'je van Lau van de klok van de Catharinakerk...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:11 schreef _DeBje_ het volgende:
Stratum = gezellig
was gezellig
ook goed..
Nu maar es slapen, morgen weer om ehh 7 uur eruit ofzo![]()
Tis ook niet niksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:09 schreef Partygurl het volgende:
Ik neem ook niemand in bescherming, alleen ik voel me zwaar ellendig
En die vrienden van donald + donald zelf, is gewoon erg om te zien, helemaal down, pff.
Goh, iemand heeft het studentenleven ontdekt EN een nieuw vriendjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:23 schreef Inu het volgende:
Hmz...ik hou jullie allang niet meer echt bijMaar ik heb de laatste tijd niet meer zo'n behoefte om te computeren *I'm CURED, CURED!
*
Vanavond naar een of andre kroeg in Rotterdam en morgen verjaardag dinnetje in HelmondEn zondag Sarah Bettens in Tivoli
We missen je hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:23 schreef Inu het volgende:
Hmz...ik hou jullie allang niet meer echt bijMaar ik heb de laatste tijd niet meer zo'n behoefte om te computeren *I'm CURED, CURED!
*
Vanavond naar een of andre kroeg in Rotterdam en morgen verjaardag dinnetje in HelmondEn zondag Sarah Bettens in Tivoli
Zow, das mooi kut!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:03 schreef Partygurl het volgende:
Ja die zit vast ja
En ik vind het allemaal zwaar klote...zwaar dubbel gevoel.
Mjah vanmiddag word ik verhoord, we zullen het wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |