Ja idd, het zou altijd 's nachts moeten regenen en dan overdag mooi weer moeten zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
Alst maar snachts regent... vinnik het allemaal prima.
Ja dan mag het pas na een uur of 5quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
Behalve komende donderdag/vrijdag/zaterdag.
Das mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 01:40 schreef febster het volgende:
Vooruitzichten zijn goed, 18 a 22 graden dit weekend
Op koninginnedag draaien 2 vrienden van mij buiten voor de stunt, dus ik denk dat ik daar heen ga. Misschien ook nog naar het Lichtplein.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Das mooi
Koninginnedag![]()
Hopelijk gaat t nu niet regenen net als vorig jaar![]()
Hoe was het met de meid?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:50 schreef ArTiC het volgende:
blegh...verkouden..ziek blegh
heel goed....quote:
quote:
Chelsea - Liverpool 3-1quote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
De zon komt er weer aan!
Wat zijn de weddenschappen voor vanavond?
Als je dit juist zou voorspellen op MrBookmaker.com dan zou je met een inzet van 1 euro nog minstens 1000 euro terugkrijgen denk ikquote:Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef febster het volgende:
[..]
Chelsea - Liverpool 3-1
Lampard 22e minuut
Robben (als hij speelt) 57e
Baros 66e
Drogba 74e
Met die wedstrijd (all in) is overigens 100 miljoen pond gemoeidquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je dit juist zou voorspellen op MrBookmaker.com dan zou je met een inzet van 1 euro nog minstens 1000 euro terugkrijgen denk ik
Ik heb 1 euro op 4-2 ingezet, dat betaald 1 tegen 34. * duimendraait
quote:www.ns.nl
Alcohol
Er geldt een alcoholverbod op alle NS-stations en in de treinen van 29 april 19.00 uur tot 1 mei 5.00 uur 's nachts. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andersoortige verpakking van (zwak) alcoholische drank (wijn en bier) bij u te hebben. Ook wordt er op stations geen alcohol verkocht.
Doet me denken aan van die momenten dat je rond 5 uur 's middags met de trein naar huis gaat en dat er dan van die stumperts 2 halve liters in de trein weg zitten te werken. Kansloos volkquote:
Ja okay... dat vind ik ook zo fout.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die momenten dat je rond 5 uur 's middags met de trein naar huis gaat en dat er dan van die stumperts 2 halve liters in de trein weg zitten te werken. Kansloos volk
2.5 week vakantie...... ruilen?quote:Op donderdag 28 april 2005 06:51 schreef Partygurl het volgende:
Goeoemorgen
Laatste dagje en dan 2.5 week vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o.a. een beetje het huis schoonmaken, ben heel de dag vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Gore smaak? Owww... van die gaasjes die ze in de overgebleven gaten stoppen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef daNpy het volgende:
Mn verstandskiezen zijn eruit.
Juk wat een gore smaak
En mn halve smoel is nog verdoofd, voelt echt kut
ik mag 6 juniquote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef daNpy het volgende:
Mn verstandskiezen zijn eruit.
Juk wat een gore smaak
En mn halve smoel is nog verdoofd, voelt echt kut
carolusquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef Inu het volgende:
Vanavond stuntfeest van mn middelbare schoolWordt lollig
laat me raden..tis bij deux?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Inu het volgende:
Ik ga me er waarschijnlijk ook erg oud voelenEn vriendjahliev gaat ook nog mee, dus die zal zich al helemaal oud voelen
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef Inu het volgende:
Nej, zeezicht...
Tis het eerste jaar dat het niet in Deux is volgens mij
*verlangt terug naar de tijd dat het zo gezellig was in dadas*quote:
have funquote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Inu het volgende:
Ja, als Zeezicht saai is, kun je mij vanavond vinden in Dadas
nu is ikke weer weg
Jullie zijn wel laat zeg, die van mij zijn er al minstens 2 jaar uit.quote:
Nope. Morgen werken in Roosendaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef blieblie het volgende:
Aaaaloha!!!.
Gaat er iemand uit vanavond??
Je bent gewoon oudquote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jullie zijn wel laat zeg, die van mij zijn er al minstens 2 jaar uit.
ik ben 24 en ze komen nu pasquote:
jij..feb..nog 1000'en anderenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef blieblie het volgende:
Aaaaloha!!!.
Gaat er iemand uit vanavond??
Vindt of vond?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:30 schreef blieblie het volgende:
Klopt.
Maar het vind plaats in Valkenswaard.
Een klasgenoot cq. projectgenoot van mij deed er aan mee namelijk.
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
Jupiler
Alé, hebben die gasten die fleskes eerst wel zelf leeg getogen sè?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:08 schreef Blueman het volgende:
Verjaardag 1 achter de rug.
En nu is mijn pa jarig en wordt 50 jaar
vanavond surpriseparty voor hem terwijl hij denkt dat we dat feest zondag geven
Mooi man!
Wie draaien er voor de Stunt?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op koninginnedag draaien 2 vrienden van mij buiten voor de stunt, dus ik denk dat ik daar heen ga. Misschien ook nog naar het Lichtplein.![]()
Doet een van de systeembeheerders hier ook altijdquote:Doet me denken aan van die momenten dat je rond 5 uur 's middags met de trein naar huis gaat en dat er dan van die stumperts 2 halve liters in de trein weg zitten te werken. Kansloos volk
succes bij de tandarts!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd
jeej..zo naar de tandarts...kom daar iets te vaak de laatste tijd
ja ja jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
alles goed? alles goed? alles goed?
Ok goequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ja ja ja
met jou met jou met jou?
Vanaaf headlinerrrrrrrrrrr
Forum Opties | |