de broek is niet gemaakt van een berenvel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef JaWi het volgende:
Jou taille of van de broek?
Ik meet zelf 92 cm.
Jammer, én net de inkoopactie misgelopenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:30 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hij komt inderdaad uit de United States of America, omdat Abercrombie and Fitch nauwelijks verkrijgbaar is in Europa.
met een klittenband (ziet er sterker uit dan het klinktquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:11 schreef JaWi het volgende:
Dat is te ver heur. Dan maar met opsturen. Hoe sluit die, met een lus in de touwtjes of anders?
Ik heb een standaard brievenbusquote:Op zondag 1 mei 2005 18:37 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
¤5,50 als het als pakket moet
¤3,- als het door de brievenbus kan (wordt ff kijken met afmetingen)
apart. AT had tot nu toe alleen de lelijke polo'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:41 schreef WarPuppy het volgende:
Hmm, ik zag hem gisteren ook bij America Today hangen in Arnhem
Nou opzich wel, los van dat we het nog even over de prijs hebben danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
apart. AT had tot nu toe alleen de lelijke polo's![]()
wil je hem nog wel JaWi? graag een reactie
als je maar geen zwembroek krijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou opzich wel, los van dat we het nog even over de prijs hebben dan.
Maar ik liet hem aan mijn moeder zien en die keek wat raar. En zei dat ik even moest wachten ofzo. Nu wil het feit dat ik morgen jarig ben.
Even afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |