Ik doe nix anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Meer trainen (lees: tegen andere monsters vechten en jezelf sterker maken met behulp van het spheregrid) en later terugkomen.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advent Children action figures:
[afbeelding]
Mja, dat is niet echt veel. Maar je kan misschien beter proberen om níet met Aeons te werken. En de ultimate weapons van de karakters zijn ook erg handig. Zorg dat je daarmee de 9999 kan overschrijden. Dat heet break damage. Break hp is trouwens ook wel erg handig hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:30 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Ik doe nix anders.
Maar die gast heeft een hp van 140.000 en je kan hem maar een paar keer raken voordat hij een aanval doet waardoor je gelijk gameover ben, zelfs als je met een aeon met hem vecht![]()
Dan moet ik wel heeeel erg lang gaan uppen wil ik dat ding verslaan, mijn sterkste aeon kan in zn overdrive maar net een schade van 25000 hp brengen
Dat heeft iets te maken met de geheime celestial weapons, moet je maar even een guide zoeken op gamefaqs ofzo, daar staat het allemaal wel duidelijk uitgelegd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef Clawhammer het volgende:
Tnx voor de tips
Ik heb inmiddels overdrive sin verslagen, maar dan ook echt net op het nippertje
Ik had mn spelers in de omega ruins geupt en vooral bij yuna strenght spheres gebruikt zodat bahamut klappen van 80.000hp kan uitdelen. Maar hoe krijg je dat break damage eigelijk dan? Zo te zien is bahamut mn enigste aeon die meer dan 9999hp schade toe kan brengen, van mijn normale karakters mag ik blij wezen dat wakka een klap van 4000hp schade toe kan brengen![]()
Volgens mij wordt het gewoon weer Ashe en Vaan hoor, dat zijn volgens mij de belangrijkste figuren en die zijn het altijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
Denken jullie dat we alweer een liefdeskoppel krijgen? Vaan + ?
Ashe lijkt mij te oud voor Vaan. Misschien Penelo? Of vergrijpt Vaan zich aan een jongen? Gezien zijn uiterlijk zou dat mij niet verbazen.![]()
Eén van de mooiste dingen van FFVI vind ik dat dat de énige FF is die ik gespeeld heb, waarbij er gewoon géén hoofdpersonage was. Er waren héél veel personages waarmee je kon spelen, maar er was er niet een die de belangrijkste was en er was ook geen personage die "overbodig" was. Iedereen was even belangrijk en bijzonder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
Denken jullie dat we alweer een liefdeskoppel krijgen? Vaan + ?
Ik vond Terra anders wel heel belangrijk, dat was toch VI?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eén van de mooiste dingen van FFVI vind ik dat dat de énige FF is die ik gespeeld heb, waarbij er gewoon géén hoofdpersonage was. Er waren héél veel personages waarmee je kon spelen, maar er was er niet een die de belangrijkste was en er was ook geen personage die "overbodig" was. Iedereen was even belangrijk en bijzonder.
Ik hoop dat FFXII ook geen vast hoofdpersonage heeft.
Yep... uiteindelijk draaide het toch wel een beetje om Terra, maar alle andere personages (en dat waren er een stuk of 13 geloof ik) kregen net zoveel aandacht, verder was Terra ook niet de sterkste van allemaal (wat bij hoofdpersonages in andere FF's meestal wel zo is).quote:Op zondag 29 mei 2005 23:43 schreef peristilius het volgende:
Ik vond Terra anders wel heel belangrijk, dat was toch VI?
Inmiddels heb ik FF-X uitgespeelt. Ik had nog wel wat moeite met jecht maar de eindbaas was gewoon erg simpelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat heeft iets te maken met de geheime celestial weapons, moet je maar even een guide zoeken op gamefaqs ofzo, daar staat het allemaal wel duidelijk uitgelegd.
Spoilerquote:
Je werd idd wel soort van gedwongen om ook het verhaal van de andere personages te volgen, dat is wel leuker dan 4 poppetjes ergens in een menu zien staan die je ook kan kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Yep... uiteindelijk draaide het toch wel een beetje om Terra, maar alle andere personages (en dat waren er een stuk of 13 geloof ik) kregen net zoveel aandacht, verder was Terra ook niet de sterkste van allemaal (wat bij hoofdpersonages in andere FF's meestal wel zo is).
Ik vond het zelf wel heel erg fijn dat als je sommige characters in VI niet gebruikte (Setzer gebruikte ik bv nooit, niet boeiend genoeg) dat ze wel op vaste punten in het spel met de rest van je party meegroeie, qua levels.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je werd idd wel soort van gedwongen om ook het verhaal van de andere personages te volgen, dat is wel leuker dan 4 poppetjes ergens in een menu zien staan die je ook kan kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |