Voor de duidelijkheid. De linker is Sean Booth en de rechter is Rob Brown.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:06 schreef Uncle_Sam het volgende:
[afbeelding].
De grootmeesters van de electronica, Rob Brown en Sean Booth.
Het gaat over onze persoonlijke favorieten (dat staat in de OP) en niet alleen maar over countrybandjes van 40 jaar geledenquote:
Tong80 keurt alles eerst en dan mag het worden geplaatstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft iets te posten waar jij het mee eens bent![]()
Laat hem lekker iets nuttigs gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tong80 keurt alles eerst en dan mag het worden geplaatst
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef placebeau het volgende:
Nick cave is wel fotogeniekZiet er uit als de ultieme slechterik uit een film.
Zie je wel dat ik gedemoniseerd word!quote:
quote:
heb er zin an op lowlandsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inderdaad
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van m'n avatar ietsje groter
[afbeelding]
Waarom...???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Neerlands trots aan het werk
[afbeelding]
Ik vind dat alle stromingen in de muziek aanbod mogen komenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:21 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Waarom...???
verpest dit mooie topic nou niet!!
Dat is zo maar er waren totdat je frans bauer poste eigenlijk bijna alleen goede artiesten..quote:Op zondag 15 mei 2005 09:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind dat alle stromingen in de muziek aanbod mogen komen
Zat er over te denken om die ook te posten ,erg mooie foto van Billiequote:Op zondag 15 mei 2005 11:16 schreef Charmian het volgende:
Het leed waar Billie Holiday vaak over zong komt helemaal naar voren in deze foto van haar (vind ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |