geef is wat tips, winkels enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 01:23 schreef MissHobje het volgende:
Tis gewoon zot de laatste paar jaar wat die spijkerbroeken kosten.. trouwens de meeste kleding!
Ik maak er beetje sport van om leuke spijkerbroek te vinden voor max 50 euro.. soms moet je wel mega zoeken, maar het lukt nog steeds..
Tuurlijk zie ik ze duurder ook hangen, maar meer dan 70 euro uitgeven voor een spijkerbroek ?? No Way!
Leukste ervan is.. als mensen mij dan vragen.. hee stoere broek heb je ? dure zeker ?en ik zeg.. 50 euro was iekrijg je van die jaloerse blikken.. en rennen ze meteen naar de winkel
![]()
Nadeel.. ja dan lopen vrienden met dezelfde broek.. (op te lossen door beetje verder weg te shoppenals je dat naar zou vinden.. )
in de achterbak van een turk op e beverwijkse bazaarquote:
Toch betaalde ik jaren geleden wel een guldentje of 200 voor een Diesel of GAPStar, nu betaal je dat nog voor een Replay of een G-Star...toch?quote:
Zulke broeken heb ik ook hoor. Maar dan van de H&M en die kosten maar 50 euro. Nou moet ik wel bekennen dat er eentje na een jaar bij het kruis uitgescheurd is.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ikzelf geef gemiddeld ¤100 aan spijkerbroeken uit. Als ik goedkopere broeken koop, dan merk ik dat uiteindelijk toch, die blijven een heel stuk minder mooi. Ik heb bijvoorbeeld 2 g-star low flare broeken van g-star (hele lichten), die zitten zo ontzettend lekker, heb ik onderhand al zeker 2jr, zien er nog steeds prima uit (versleten plekken natuurlijk, maar dat hoort bij de stijl zeggen we dan he). Jammer genoeg is het model "uit" want het is tegenwoordig vooral baggy wat er hangt, vindt ik niet echt lekker zitten.
Weet iemand nog een relaxt model voor <¤120? Liefst soort van low flare model (dat is; onderaan wat wijder, boven wat lager op de heupen).
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:43 schreef gfo het volgende:
ik draagmeestal spijkerbroeken van het merk nudie jeans omdat ik deze fijn vind.
Je betaald voor zo'n broek gemiddeld 130 euro
Ok in ieder geval niet dat broekje dat je hier toen trots foto's van plaatste. Want die was zo nep als ik weet niet wat.quote:
stoer ben jij zeg, met je broekje van 250 euro, ik hoop dat je zo hard op het asfalt donderd dat die hele broek naar de tering is.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik geef overigens voor een een broek minimaal 150 euro uit. Gemiddeld rond de 200 euro. Max tot nu toe ongeveer 250 euro.
Ik heb niet echt een limiet het is gewoon hoe graag je iets wil hebben!![]()
Jaloers? Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 1 mei 2005 18:01 schreef The_S het volgende:
stoer ben jij zeg, met je broekje van 250 euro, ik hoop dat je zo hard op het asfalt donderd dat die hele broek naar de tering is.
Jezus? Ben jij stront jaloers ofzo? Dat is toch geen normale reactie? Dit topic gaat erover hoeveel geld je aan een spijkerbroek uitgeeft. Dat jij het er niet mee eens bent dat ik geld heb en uitgeef aan kleding die ik mooi vind hoef je niet te gaan hopen dat ik dood op de grond val met dat broekje.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:01 schreef The_S het volgende:
[..]
stoer ben jij zeg, met je broekje van 250 euro, ik hoop dat je zo hard op het asfalt donderd dat die hele broek naar de tering is.
Mjah beetje zielige reactie van je. Laat hem lekker, maakt dat nu uit, als hij het kan betalenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:01 schreef The_S het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:11 schreef Flurry het volgende:
120-140 als absolute max idd, maar dan moet ie wel echt heel gaaf zijn... liever 80-100 euro (maar da's in guldens ook best al veel)
Ja klopt, want ik had dezelfde broek laatst ook al gezien, toen was ie 99,- en nu 119,-quote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef karoltje het volgende:
Indian Rose profiteert goed van de populariteit idd. Ze worden met de maand 10 euro duurder! Maarja mij boeit het niet, ze zijn me toch te kort
.
Mijn spijkerbroeken kosten nooit meer dan 35 euro....quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:41 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Naar aanleiding van dit artikel, hoeveel ben je bereid te betalen voor een spijkerbroek?
TS begint: Als ik een spijkerbroek mooi vind en lekker vind zitten ben ik bereid om een bedrag van ¤200 a ¤225 neer te leggen.
500 gulden voor een spijkerbroek...quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:41 schreef schatje het volgende:
Als ik een spijkerbroek mooi vind en lekker vind zitten ben ik bereid om een bedrag van ¤200 a ¤225 neer te leggen.
Precies zo is het maar net. Iedereen maakt zijn geld op aan dingen die hij graag wil en kan betalen en zo blijft de economie ook draaiende.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Smaken verschillen. Ik zou ook slikken als iemand even 200 euro uitgeeft aan een broek, maar dan besef ik dat iedereen het voor zichzelf moet weten, als ze er maar blij mee zijn.
En dat is mede de reden dat ik voor diesel of replay ga!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:43 schreef Bigs het volgende:
Ik had laatst een broek van 95 euro bij de Chasin. Vond hem eigenlijk te duur, maar hij zat gewoon zoooo lekker. Echter nu blijkt dat de kwaliteit best klote isHij geeft ontzettend af, op de naden ontsaan allerlei draadjes en bij een vriend van mij waren de roestplekken er na de eerste wasbeurt af. Best wel matig.
Was dat maar zoquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef kruimel_20 het volgende:
ben meestal rond de ¤ 70 kwijt omdat goedkopere broeken meestal te lang zijn
(ben klein en heb dus een Kl*te maat)
Vind het eigenlijk te duur maarja, bij de h&m bijvoorbeeld hoef ik geen broek te passen. Die hebben alleen broeken voor lange mensen....
Hoelang ben jij danquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:39 schreef karoltje het volgende:
[..]
Was dat maar zo, mij zijn ze te kort hoor!
Een half jaar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:35 schreef glaswater het volgende:
Die H&M broeken passen mij dus nooit. Soms ben ik het wel zat, om telkens 150 euro neer te tellen voor een broek, zeker omdat je hem toch maar een half jaar draagt, maar broeken van Diesel bevallen mij gewoon veel beter.
voor 500 gulden kon je bijna een oude tweedehands auto kopenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
500 gulden voor een spijkerbroek...
max 45 euro
Vertelquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef Do_1980 het volgende:
Alle kleding is best duur. Maar er zijn ook nog goedkopere te vinden. je moet alleen weten waar je moet zijn.
Ik snap je punt. Maar Diesel of replay shirtjes zijn echt niet duur hoor. Is denk ik het middensegment ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef miki het volgende:
Ook als je kijkt naar sommige shirtjes van bepaalde dure merken zoals Diesel of Replay, die zijn van zo'n dun stof, als er geen merk op zou staan zou je het aanzien als een shirt van de Wibra ofzo. En voor zo'n dun flubbershirt vragen ze dan ook nog 55 euro ofzo.
Ligt eraan wat je als referentie gebruikt hé. Vind je een shirtje van 15 euro normaal dan is 50 euro veel. Vind je een shirt van 100 euro normaal dan is 50 euro goedkoop. Heel simpel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar Diesel of replay shirtjes zijn echt niet duur hoor. Is denk ik het middensegment ofzo.
Carsquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet meer dan 40 euro. Heb altijd Cars stretch jeans, die zitten perfect en kosten meestal rond de 35 euro.
Hmm, beetje duur voor die broek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef itsontoday het volgende:
heb de limited edition straight sven, die was 250, hele mooie kwaliteit denim.
zoiets heb ik ook maar dan voor onder de 100 euro bij ottoshop vandaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef So_Addictive het volgende:
Mijn limiet is toch wel 150 euro,
Maar voor deze Antik jeans ga ik echt wat sparen!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
de prijs is om te huilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |