quote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Sheridana het volgende:
Whipper!! ehm...hoe heet dat mens toch...
Da's voor de voornaam één letter teveelquote:Op woensdag 27 april 2005 12:54 schreef Sheridana het volgende:
Iets met Dylan of zo..
Yes! Bekend van o.a. Bob & Carol & Ted & Alice, 8 Heads in a Duffel Bag, Author! Author! en Heaven Can Waitquote:Op woensdag 27 april 2005 13:04 schreef California het volgende:
Dyan Cannon. (Hoe dat mens ooit aan Oscarnominaties is gekomen...)
Ach ja... haar echte naam had ik nooit geweten maar ik weet nu wel waar ik haar van ken, dit was wel degene die ik bedoelde.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Sheridana het volgende:
Whipper!! ehm...hoe heet dat mens toch...
Nope, ik zocht 2 titels, en dat zijn zequote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Dus ik gok op Wyatt Earp & Tombstone (en dan zal ik nog wel een derde filmtitel missen)
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Khalein het volgende:
Ed Beimfohr... Nooit van gehoordIs dat erg?
Waarom kom je niet direct met Russell - Costnerquote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef California het volgende:
[..]
Dan was er nog Russell - Costner, Kilmer - Quaid, Pacula - Rossellini.
Omdat dat geen movie trivia is, maar movie inkoppertjesquote:Op woensdag 27 april 2005 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom kom je niet direct met Russell - Costner
Ahquote:Op woensdag 27 april 2005 14:04 schreef California het volgende:
Ik ook niet hoor.
Maar de films hadden minder personages gemeen dan ik eerst dacht, en ik wilde met Thornton beginnen. Was Thomas Haden Church -- Gabriel Folse beter geweest?.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef California het volgende:
[..]
Omdat dat geen movie trivia is, maar movie inkoppertjes.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Willeke van Ammelrooij in Antonia? Ze gaat de koe slachten?
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:30 schreef Khalein het volgende:
Dat is volgens mij Betty White die in Lake Placid haar Croc gaat voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |