Om de hut van examinator Tom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Ghana is het zelfs nog leuker, daar moet je een rondje om het huis rijden en je hebt het al
Pizza met knakworstjes kan toch ook?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik als ontbijt neem.
Pizza of knakworstjes.
Ik heb wel vreemdere kombinaties gegetenquote:
Augurken met slagroom?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel vreemdere kombinaties gegeten
Ooit in Engeland geweest. Dat is geen voedsel dat ze daar eten. Dat is een pond braadolie waar iets dubieus in zwemt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Tong neemt een Engels ontbijtje, lekker stevig op de maag.
Sausages And Eggsquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit in Engeland geweest. Dat is geen voedsel dat ze daar eten. Dat is een pond braadolie waar iets dubieus in zwemt.
Bij dezequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eten en dan daarna richting vergadering.... Wens me sterkte...
Houdoe en sterkte.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eten en dan daarna richting vergadering.... Wens me sterkte...
Full english breakfast is best lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit in Engeland geweest. Dat is geen voedsel dat ze daar eten. Dat is een pond braadolie waar iets dubieus in zwemt.
Succes met al die vrouwenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik zat een keer in Tjechië in een hotel waar normaal geen ontbijt geserveerd wordt, maar wij vragen of dat eventueel wel kon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Full english breakfast is best lekker.
En dat dan liefst als je om een uur of 8 's morgens je hotel al uit moet.
Sausages, kidneys, witte bonen, eggs, bacon, tomaat, paddestoelen.
Eet smakelijk op je nuchtere maag:
[afbeelding]
Vanochtend ook.... Moest vanmiddag pasfoto laten maken.... Dus ik denk mwah doe ik gelijk als ik terugkom... Nee hoor ik kwam al zeiknat op school aan dus kon eerst terug om op te drogenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanochtend ook.... Moest vanmiddag pasfoto laten maken.... Dus ik denk mwah doe ik gelijk als ik terugkom... Nee hoor ik kwam al zeiknat op school aan dus kon eerst terug om op te drogen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |