En we geilen helemaal niet op ijsmeis, we vinden dr gewoon liefquote:Op woensdag 27 april 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan gaat ie meteen op slot hoor.
Ervaring.
Damn, dus jij hebt wel eens met een kloon een topique voor en over jezelf geopend?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan gaat ie meteen op slot hoor.
Ervaring.
True,quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef R-Alph het volgende:
Kunnen de naam van dit topique eerder veranderen in:
Ik geil op ijsmeis
![]()
Is overal verschillend. Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef knox_ het volgende:
Iemand enig idee hoeveel pagina's een stageverslag ongeveer mag/moet zijn
quote:Het stageverslag omvat tussen de 10 en 15 pagina's (exclusief bijlagen)
quote:De omvang van het stageverslag is bij voorkeur 50 pagina's met een maximum van 75 pagina's.
quote:Na het beëindigen van de stage schrijft de student een stageverslag van ongeveer
20 pagina's.
Nee. Ik doelde meer op mijn naamtopics die allemaal (op 1 na?) een slotje hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Damn, dus jij hebt wel eens met een kloon een topique voor en over jezelf geopend?
Aandachtstrekker![]()
Hm daar schiet ik dus niet veel mee op. Morgen toch maar mn stageboek meenemenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Is overal verschillend. Bijvoorbeeld:
bla
hangt er vanaf wat de vorm is. Mijn stageverslag bestaat uit een deel A en deel B. Deel A bestaat ui een beschrijving van het stagebedrijf. (geschiedenis, organisatiestructuur etc. etc.) DE omvang is minimaal 15 inhoudelijke pagina's. Deel B gaat meer over de ervarigen tijdens de stage en de werkzaamheden die je hebt verricht. En daar geldt een minimum van 11 pagina's.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef knox_ het volgende:
Het gaat niet om de quantiteit, maar om de kwaliteit... je kunt super vaag gaan lullen over allerlei dingen die niet boeiend zijn en zo 50 pagina's vullen of je kunt 10 pagina's vol lullen over wat ze willen weten.... ligt eraan waar het over gaat dusquote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef knox_ het volgende:
ik denk dat dat het belangrijkste isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat niet om de quantiteit, maar om de kwaliteit... je kunt super vaag gaan lullen over allerlei dingen die niet boeiend zijn en zo 50 pagina's vullen of je kunt 10 pagina's vol lullen over wat ze willen weten.... ligt eraan waar het over gaat dus
Ze wisten dat je minderjarig wasquote:Op woensdag 27 april 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde meer op mijn naamtopics die allemaal (op 1 na?) een slotje hebben.
En vaak al na 1 pagina.
Conclusietrekker.
Jij hebt je op fok ingeschreven op 3 februari.... zeker de dag dat je stage begon ?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat dat het belangrijkste is
Je topic over je frikandel speciaal heeft het anders lang volgehoudenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik doelde meer op mijn naamtopics die allemaal (op 1 na?) een slotje hebben.
En vaak al na 1 pagina.
Conclusietrekker.
quote:My name is Anne, I'm Dutch and I'm 17 years old. That means I don't have my driverlicense yet because you can't get one before you're 18 years old.
Hehe. Heeft ze je daar nooit over aangesproken?quote:
ijsmeis = yvonne?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:08 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wedde dat ze een kloon heeft met een paar geripte afbeeldingen van inet
Zoek dekking !!!!!!!! ijsmeis staat op het punt zometeen te ontploffenquote:
Maar die ging niet over mijquote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je topic over je frikandel speciaal heeft het anders lang volgehouden![]()
Ik scheld niet, het was een vraag aan R-aplhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |