4-4-2, met Farfan en Beasley in de spitsquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:12 schreef leolinedance het volgende:
Hoi![]()
Was ff bezig, dus ben er nu pas. Mijn werk voor vandaag zit er alweer bijna op. Nog maar 6,5 uurIk heb nu al geen zin meer....
Ik heb dat trouwens ook, het idee dat ik geen vrije tijd heb. Werk 54 uur in de week nu, en dat een heel jaar lang![]()
tsja, wel elke dinsdag en woensdagavond vrij. Vanavond PSV![]()
Neppertquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Remzerrr het volgende:
* Remzerrr meldt zich ook als stagiair.
Hoef maar maandag t/m woensdag van 10:00u tot 16:00 elke week![]()
en dat noemt zich stagiaire!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:26 schreef Remzerrr het volgende:
Stagebegeleider kwam zelf met deze tijden
Vorige stage was ook maandag t/m woensdag en toen hoefde ik vanwege de reistijden maar van 9:15 tot 16:30, maar dat was een stuk verder dan waar ik nu zit.
Wat is dat voor een opleiding MBO niveau 2 ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef Remzerrr het volgende:
Maar ik werk heel erg hard hoor![]()
Ik voel me na een dag stage alsof ik een dag van 8 uur werken heb gehad![]()
![]()
ooooh, dus dan heb ik het sowieso beter!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Remzerrr het volgende:
Nee een gewone HBO-opleiding![]()
Stage wordt trouwens pas betaald als blijkt dat het bedrijf er echt wat aan heeft.
En dat noemt zich een stagiairequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Remzerrr het volgende:
* Remzerrr meldt zich ook als stagiair.
Hoef maar maandag t/m woensdag van 10:00u tot 16:00 elke week![]()
En dat noemt zich een stagiairequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vanmiddag lekker geen stage opdat ik projectherkansing op school heb
Ik zal aan jullie denken
Lekker met vrienden in de kroeg kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:56 schreef Public_NME het volgende:
Tja ik ben er ook weer... Net uurtje bezig en nu al geen zin meer. Vanavond gelukkig PSV kijken, heb iedereen mijn huis uitgeschopt
Wij hebben hier geen radioquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:11 schreef leolinedance het volgende:
Radio Veronica FM (de zender van de jaren 80 en begin jaren 90) maakt veel goed bij mij op stage!
haha bij jou ook van die fanatiekelingen aanwezig dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen radio![]()
En als ik internetradio zou aanzetten zou mn stagebegeleider gaan trippen omdat ie dan teveel afgeleid wordt![]()
Fanatiek ??? hmmm ik zou het eerder GESTOORD willen noemenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
haha bij jou ook van die fanatiekelingen aanwezig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |