Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Het heeft even geduurt, we zaten allemaal op het puntje van onze stoel, maar het hoge woord is eruit. Insomaniac is de nieuwe mod hier, ik ben erg blij hiermee, want sexualiteiten is dus in goede handen en ik kan met een gerust hart over op zwart.
Verwelkom Insomaniac dus hier, zorg maar dat Insomaniac zich lekker thuis gaat voelen al heel snel!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
Bedankt voor je vertrouwen Ero! Zoals ik ook al achter de schermen typte, ook al kan ik qua ervaring niet aan je tippen, ik zal mijn best doen om zo goed mogelijk voor je kindje te zorgen en je was een topmod! Alle respect en lof voor je.
Bedankt voor jullie warme welkom! Ik zal mijn best doen om SEX in goede banen te leiden en als ik iets fout doe, hoor ik het graag in het feedbacktopic.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
Inso is een prima keus! Daar wil ik wel van 'verliezen' Blijf je nog wel webloggen?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize