Jaja, maar toch de fansite beheren he?!quote:Op maandag 25 april 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Het was toch een klotebandNet als Raffis
quote:Op maandag 25 april 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Het was toch een klotebandNet als Raffish
Ja klopt. Men2B is een vorm van kanker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef DrDentz het volgende:
het stond toch ook voor kanker ofzo, kankermuziek/kankerbandje? naja leuk toch, misschien gaat er wel een solo, krijg je een nederlandse justin timberlake
joy
Ik heb volgens mij zelfs 'dat ene nummer' nog nooit gehoord.quote:Op maandag 25 april 2005 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb er nooit meer wat van gehoord na dat ene nummer.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:15 schreef DrDentz het volgende:
echt zo'n sneue naam, waarom kiezen ze dat dan ook.. noem het dan gewoon Kanker als je wilt provoceren
Neeh. Zie de Beatles.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:47 schreef Natalie het volgende:
Gaat 't niet altijd zo met een stel bij elkaar gezochte 'zangers' ?
Neeh, ze ziijn zeker toevallig bij elkaar gekomen.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Eeehm, die waren niet bij elkaar gezocht hoor.
ehhhh ja....en ze schreven zelf ook nog echte muziekquote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, ze ziijn zeker toevallig bij elkaar gekomen.![]()
Gele onderzeeër. Supernummer.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ehhhh ja....en ze schreven zelf ook nog echte muziek
Nee, kutnummer. Hun enige.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |